loading...
vaseflowers2023
rosa بازدید : 26 شنبه 18 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

ثروت آفرینی برای همه مردم ایران  با مهندس نورپوری در وبسایت اموزشی پولدار باشی

برگذاری دوره های حضوری و غیر حضوری ثروت افرینی، فنون معامله ، سرمایه گذاری، بازار بورس ایران و  ارزهای دیجیتال....

درباره پولدارباشی

مهندس نورپوری  خالق استراتژی معاملاتی لاک پشت طلایی در ایران است و کارشناس ارشد اعتباری و سرمایه گذاری بانک همچنین فوق لیسانس مدیریت بازرگانی  با گرایش بازاریابی تحصیلات دوره لیسانس ایشان در رشته مهندسی صنایع گرایش برنامه ریزی و تحلیل سیستم ها می باشد. ایشان دارنده مدرک تحلیل تکنیکال از کاوندیش کالج انگلستان تحلیل گر و معامله گر بازار بورس و آتی سکه و زعفرا هستند.

آشنایی با مهندس نورپوری 

خالق استراتژی معاملاتی لاک پشت طلایی در ایران

مدرس دوره “تحلیل تکنیکال کاربردی در بورس و اتی سکه” مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه علم وصنعت ایران

مدرس دوره جامع معامله گری در بازار طلا و آتی سکه ایران با ارایه استراتژی معاملاتی لاک پشت طلایی در ایران

چاپ مقاله تحت عنوان “آموزش آتی سکه در شش گام”در ماهنامه اقتصادی شماره ۱۷۸(اردیبهشت ماه ۹۶)بانک سپه

چاپ مقاله تحت عنوان “اموزش قراردادهای اختیار معامله به زبان ساده” در هفته نامه خبری و تحلیلی شماره ۲۹۶ بانک سپه

فوق لیسانس مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی

لیسانس مهندسی صنایع گرایش برنامه ریزی و تحلیل سیستمها

دارنده مدرک تحلیل تکنیکال از کاوندیش کالج انگلستان

تحلیل گر و معامله گر بازار بورس و آتی سکه و زعفران

مدیر سایت پولدارباشی

چاپ مقاله تحت عنوان “آشنایی با بورس در ۷ گام” در ماهنامه اقتصادی شماره ۱۶۲ (مرداد و شهریور۹۴) بانک سپه

برگزاری همایش و سمینارهای کارگاهی متعدد در حوزه بازار بورس و آتی سکه در دانشگاههای کشور (شامل دانشگاه علم و صنعت ایران،دانشگاه شهید بهشتی،دانشگاه صنعتی شاهرود،دانشگاه علم و فناوری مازندران و…)

برگزاری کلاس های آموزشی تحلیل تکنیکال کاربردی در آموزشگاه های مختلف تهران

همکاری با خبر گزاری های رسمی کشور به عنوان کارشناس و تحلیل گر بازار بورس و آتی سکه و زعفران (خبرگزاری های تسنیم،کافه اقتصاد وباشگاه خبرنگاران جوان،سایت شرکت تبرک و…)

 

واحد نظارت سایت پولدار باشی:

۰۹۱۲۰۸۰۶۷۷۴

واحد پشتیبانی خرید از سایت:

۰۹۰۵۴۱۲۰۱۱۰

 

rosa بازدید : 29 شنبه 18 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

تولید محتوای متنی چیست؟

امروزه با توجه به گسترش زیادی که در عرصه دیجیتال مارکتینگ به وجود آمده است همواره تولید محتوای نوشتاری به متن‌هایی گفته می‌شود که در بسترهای متفاوت قصد دارند مخاطبان را با برندهای تجاری، کالاهای مختلف و البته خدمات متنوعی آشنا سازد.

اما بهتر است بدانید که محتواهای نوشتاری انواع متفاوتی را شامل می‌شود که به طور کلی هر کدام می‌توانند کارکردهای خاصی را انجام دهند. پس هر محتوای متنی به صورت کاملاً منحصر به فرد تولید می‌شود.

 

انواع تولید محتوای متنی

در بازاریابی محتوایی، انواع کسب و کارها با توجه به نوع کاربری و استراتژی محتوایی می‌توانند نمونه‌ای از محتواهای متنی را انتخاب کنند که این نمونه‌ها عبارت‌اند از:

مقالات وبلاگ و وب سایت

اس ام اس یا همان پیام کوتاه

ایمیل و خبرنامه

تولید محتوا در اینستاگرام

تولید محتوا در تلگرام

تولید محتوا در فیسبوک

مقاله های تحلیلی و پژوهشی

تولید محتوا در شبکه های اجتماعی

رپورتاژ یا محتوای خبری

گزارش

ترجمه های متنی

لازم است بدانید هر کدام از این نمونه‌های نوشتاری می‌بایست در پلتفرم‌های ویژه خود نمایش داده شوند و در نحوه نگارش باید محدودیت‌ها و ویژگی‌های پلتفرم انتخاب شده را در نظر بگیرید.

 

برندهای برتر تولید محتوای متنی

تولید محتوای متنی که به آن محتوای نوشتاری نیز گفته می‌شود نوعی انتقال پیام است که می‌تواند از یک جمله کوتاه گرفته تا یک کتاب چند جلدی را در بربگیرد.البته نوشتن محتوای متنی، تقسیم‌بندی‌هایی دارد که ما در این بخش از مقالات برند آنالیز به توضیح آن می‌پردازیم و با معرفی ۱۰ برند برتر و شرکت معتبر در زمینه تولید محتوای نوشتاری سعی داریم تا شما بتوانید متناسب با منطقه، خدمات و همچنین امتیاز مراکز معرفی شده، بهترین مجموعه را برای ارائه این خدمات انتخاب کنید.

 

 

ویژگی‌های تولید محتوای متنی

با توجه به انواع محتوا متنی ما نیز در این بخش به مهم‌ترین مشخصات این محتواها می‌پردازیم:

 

تقویم محتوایی

تقویم محتوایی مهم‌ترین ویژگی است که باید هر نوع محتوای متنی آن را شامل شود. یعنی در زمان‌های مشخص شده‌ای محتوای متنی را در پلتفرم منتشر کنید تا بازدیدکنندگان عادت کنند در زمان‌های تعیین شده‌ای به سراغ متن های نوشتاری شما بروند.

 

دسته بندی موضوعی

نوشتن یک مقاله، بدون داشتن هیچ موضوعی می‌تواند در یک پلتفرم و کانال بی‌نظمی ایجاد کند. بنابراین شما قبل از تولید محتوای متنی باید بدانید چه مطالبی برای مخاطبانتان مفید است. سپس موضوعات را دسته بندی کرده و در فاصله‌های مختلف مطالب خود را بروز رسانی کنید.‌

 

کلمات کلیدی

کلمات کلیدی مهم‌ترین عنصر تعیین‌کننده در ساختار یک محتوای متنی باکیفیت به حساب می‌آید. البته تعداد کلمات کلیدی و نحوه به کار بردن آن‌ها در متن اصلی بسیار حائز اهمیت است. پس در نوشتن محتوای متنی حتماً کلمات کلیدی را متناسب با نیاز مخاطبان خود شناسایی کرده و آن‌ها را در متن خود به خوبی تحلیل کنید.

 

لحن و صدای منسجم

قطعاً نوع لحن گفتاری در تولید محتوای متنی می‌تواند مهم‌ترین عامل برای جذب مخاطب باشد. بنابراین در ساختار متن، لحنی را به کار ببرید که در ابتدا قصد دارد نحوه استفاده از کالا و خدمات را به مخاطبان آموزش دهد.

هیچ گاه ابتدای مقاله را به تبلیغات اختصاص ندهید؛ چون معمولاً بازدیدکنندگان دلخوشی به درشت گویی و تبلیغات ندارند‌. پس بهتر است ابتدا با لحنی ساده بدون به کار بردن کلمات تخصصی سعی کنید مخاطب را به درون متن بکشانید و در تمام محتوای خود تنها از یک لحن استفاده نمایید.

 

تیترها و لیست ها

یکی از زیباترین قسمت هر محتوای متنی تیترها و لیست‌هایی هستند که به روشنی موارد مهمی را در پاراگراف بیان می‌کنند. بدون شک متن‌هایی که دارای چندین سر تیتر و لیست هستند. پس می‌توانید با این شیوه به روش زیرکانه‌ای ذهن مخاطبان را به دام بیاندازید و ذهن بازدیدکننده را تحریک کنید تا روی لیست ها کلیک کنند.

 

علائم نگارشی

همیشه با توجه به علائم نگارشی و ایجاد یک ساختار مناسب مخاطبان خود را از دل‌زدگی و خستگی خواندن متن دور کنید. پس با انتخاب یک فونت مناسب و فاصله‌گذاری‌های به جا سعی کنید یک مقاله استاندارد را تولید کنید. همچنین سعی کنید پاراگراف‌های شما طولانی نباشند.

 

سخن پایانی

با توجه به مواردی که گفته شد قطعاً تولید محتوا باید مطابق با قواعد و اصول حرفه‌ای خود انجام شود تا نتیجه دلخواه حاصل شود. بنابراین اگر به دنبال بهترین وب‌سایت برای سفارش تولید محتوای نوشتاری هستید؛ ما در این بخش از برند آنالیز با معرفی 10 برند برتر در زمینه آموزش و سفارش تولید محتوای متنی شما را راهنمایی می‌کنیم‌ تا مطابق با شرایط و امتیازات مجموعه مورد نظر، خدمات مورد نیاز و بررسی امتیاز برند انتخاب شده بهترین گروه و مجموعه تولید محتوا متنی را انتخاب کنید.

rosa بازدید : 85 شنبه 18 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

شرکت خط و خاک با بهره‌مندی از تیم مجرب و حرفه‌ای اجرایی، آماده است تا از صفر تا صد مدیریت، نظارت و اجرای پروژه‌های ساختمانی شما را به عهده بگیرد. نظارت و اجرا دو مرحله بسیار مهم در فرایند ساخت‌وساز می‌باشند؛ به‌طوری‌که بسیاری از فعالیت‌ها مانند نقشه‌کشی ساختمان و یا اخذ مجوزهای لازم برای کار، جزئی از این دو مرحله ( نظارت و اجرای کارهای ساختمانی) محسوب می‌شوند.

با توجه به رشد روزافزون جمعیت در سال‌های اخیر و احتیاج جوامع بشری به مسکن و همچنین با پیشرفت تکنولوژی و پیدایش روش‌های نوین ساختمان‌سازی، امروزه توجه به نکات و اصول صحیح اجرای کارهای ساختمانی بیش از هر زمان دیگر اهمیت دارد.

در شرکت خط و خاک کلیه کارهای مرتبط با معماری و ساخت‌وساز نظیر طراحی و پیاده‌سازی نقشه‌ها، فونداسیون، انتخاب نوع اسکلت سازه، طراحی فضاهای داخلی، طراحی سیستم برق‌کشی ساختمان و بسیاری موارد دیگر، به‌صورت کاملاً تخصصی و توسط افرادی انجام می‌شود که دارای دانش و تجربه کافی درزمینهٔ اجرای کارهای ساختمانی هستند. نکته بسیار مهمی که باید بدانید این است که ، بدون بهره‌مندی از اطلاعات و مهارت‌های لازم، نمی‌توان در هیچ کاری، ازجمله اجرای کارهای ساختمانی موفق بود.

شرکت خط و خاک باسابقه طولانی در ارائه خدمات معماری، طراحی و اجرای پروژه‌های عمرانی، خدمات متنوع دیگری از قبیل مشاوره و محاسبات ، نظارت، مدیریت و اجرای کارهای ساختمان، مشارکت در ساخت، طراحی حرفه‌ای ساختمان و ویلا، نوسازی و بازسازی ساختمان‌های مسکونی و اداری، طراحی داخلی ساختمان، طراحی نما، روف گاردن و… را ارائه می‌دهد.

 

نکات و اصول اجرای کارهای ساختمانی

طراحی و تعیین استراتژی‌های مناسب در اجرای کارهای ساختمانی، بر اساس موقعیت و نوع کاربری ساختمان موردنظر مشخص می‌گردند. اجرای کارهای ساختمانی، درواقع عینیت بخشیدن به یک طرح مشخص و مطابق با نقشه‌ها و سایر مدارک اجرایی است. اجرای طرح‌های ساختمانی مراحل گوناگونی مانند برنامه‌ریزی، طرح و محاسبه، اجرا و نظارت بر اجرا، کنترل کیفیت، آغاز بهره‌برداری و حصول اطمینان از پایان موفقیت‌آمیز پروژه است.

با توجه به بزرگی و کوچکی طرح و نوع کاربری ساختمان، ماهیت هر یک از مراحل نامبرده تغییر می‌کند و بنا به‌ضرورت ممکن است برخی از آن‌ها به‌صورت محدود اجراشده و یا با مراحل دیگر ادغام شوند.

هر یک از مراحل اجرای کارهای ساختمانی باید در چارچوب‌های فنی، اقتصادی، زیست‌محیطی، زیبایی‌شناسی، اجتماعی و حتی سیاسی انجام شود. نکته مهم این است که چگونگی اجرای هر یک از این مراحل تأثیر بسیار زیادی در میزان ایمنی ساختمان، عملکرد آینده بنا و عمر مفید آن دارد.

برخی از اقدامات اولیه برای اجرای کارهای ساختمانی شامل گودبرداری، فونداسیون، اجرای سازه یا اسکلت ساختمان و … است. به‌این‌ترتیب که اجرای کارهای ساختمانی با گودبرداری آغاز می‌شود و سپس فونداسیون یا پی‌ریزی ساختمان اجرا می‌شود و با اجرای سازه یا اسکلت ساختمان، پروژه وارد مراحل بعدی می‌شود.

معمولاً در اجرای کارهای ساختمانی، اسکلت‌های فلزی، بتنی و آجری مورداستفاده قرار می‌گیرند که اجرای هرکدام از آن‌ها روش‌ها و اصول مربوط به خود را دارد. جالب است بدانید که در ساختمان‌هایی با اسکلت بتنی، هم‌زمان با سازه، سقف نیز اجرا می‌گردد و این یکی از قابلیت‌های منحصربه‌فرد سازه‌های بتنی است.

مهندسان همواره توصیه می‌کنند که هنگام اجرای کارهای ساختمانی تدابیر اجرایی لازم را اتخاذ نمایید تا در مراحل بعدی، ساختمان شما دچار تخریب و دوباره‌کاری نگردد و از بروز حوادث احتمالی و هزینه‌های اضافی جلوگیری شود.

همان‌طور که گفتیم اجرای کارهای ساختمانی نیازمند دانش و اطلاعات کافی می‌باشد. اگر شما هم به دنبال کسب اطلاعات و افزایش دانش خود در مورد اجرای کارهای ساختمانی هستید بد نیست با برخی از اصطلاحات رایج در عملیات اجرایی ساختمان آشنا شوید.

برخی از مهم‌ترین اصطلاحات در طراحی و اجرای کارهای ساختمانی شامل موارد زیر است.

مدیر اجرایی:

مدیر اجرایی شخصی است که از طرف صاحب‌کار برای پیشبرد کل و یا بخشی از پروژه انتخاب می‌شود. مدیر اجرایی بر اساس نظر صاحب‌کار و اختیارات خود، مدیریت و کنترل هزینه‌های اجرای کارهای ساختمانی را بر عهده می‌گیرد.

 

امانی:

امانی یکی از روش‌های متداول در اجرای کارهای ساختمانی است. به این صورت که در این روش صاحب‌کار یا نماینده و قائم‌مقام او و یا کارفرما یا مجری طرح، در رأس عملیات اجرایی قرار دارد و اجرای کارهای ساختمانی را مدیریت می‌کند و مسئولیت پرداخت هزینه‌ها نیز بر عهده او می‌باشد.

 

صاحب کار:

بر اساس تعاریف حقوقی، صاحب‌کار شخصی است حقیقی یا حقوقی که طرح پروژه متعلق به او است.

 

کارفرما:

کارفرما یا مجری طرح شخصی است حقیقی یا حقوقی که صاحب‌کار تمام و یا بخشی از اختیارات و مسئولیت‌های خود را به او واگذار می‌کند.

 

پیمانکار:

پیمانکار شخصی است حقیقی یا حقوقی که مسئولیت ارائه خدمات مشخصی را تحت شرایط فنی و مالی معین و در مدت‌زمانی مشخص به عهده می‌گیرد.

 

سخن پایانی

شرکت خط و خاک با بهره‌مندی از نیروهای مجرب و متخصص در کلیه بخش‌های طراحی ساختمان،طراحی داخلی ، نظارت، مدیریت و اجرای پروژه‌های عمرانی، بازسازی و نوسازی ساختمان‌های مسکونی و اداری، خدمات مشاوره طراحی و محاسبات، طراحی دکوراسیون داخلی، نما و … آماده خدمت‌رسانی به هم‌وطنان عزیز در سراسر کشور است.

بنابراین اگر شما هم به فکر ساخت یا بازسازی محل سکونتتان هستید و یا از طریق فروش ساختمان کسب درآمد می‌کنید، باید بدانید که با طراحی و اجرای درست مراحل ساختمان‌سازی و اجرای کارهای ساختمانی با در نظر گرفتن استانداردهای ساخت‌وساز، می‌توان در کنار فراهم کردن خانه‌ای امن و مناسب برای خود و دیگران، به سودآوری بیشتری نیز دست‌یافت.

 

 

rosa بازدید : 30 شنبه 18 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

بیوگرافی:حاج عیوض نعمتی در سال 1329 "خشکبار نعمتی " را در شهر اردبیل بنا نهاد و در سال 1368 کار خود را در تهران توسعه داد.

محصولات این فروشگاه بسیار با کیفیت است و با استقبال هموطنان مواجه شده است.

محصولات فروشگاه خشکبار نعمتی شامل موارد زیر است:

  • آجیل ( آجیل مخلوط ، پسته، فندوق، بادام، گردو، نخودچی)
  • خشکبار(میوه خشک ، الوجات و برگه ها)
  • شیرینی(پولکی، شیرینی، سوهان، نقل)
  • شکلات(بیسکوییت، شکلات)
  • پک های کادویی و شرکتی
  • زعفران
  • تخمه
  • ادویه
  • تنقلات
  • کافی ها
  • سوغات

 

نشان ها و موفقیت ها: نشان های 1so9001 و iso9002 را کسب نموده و دارای لوگوی حلال است.

شرایط سفارش: برای هر گونه  خرید آجیل  از جمله آجیل عید، خرید پسته و ... موارد زیر را در نظر داشته باشید:

 محدودیت وزنی برای سفارشات وجود ندارد، به لحاظ قیمتی محصولات این فروشگاه در رده متوسط هستند، به تمامی سفارشات بین 1 تا 2 روزه در تهران و 3 تا 6 روزه در شهرستان ترتیب اثر داده می شود.

 

rosa بازدید : 39 چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

بررسی کسب و کار اینترنتی و تفاوت بازاریابی سنتی و دیجیتال مارکتینگ

امروزه کسب و کارها اغلب از حالت سنتی خارج شده اند  و به کسب و کارهای اینترنتی تغییر نموده اند. بیشتر افراد ترجیح می‌دهند که در خانه و به‌وسیله گوشی‌های هوشمند و سیستمشان کسب و کارشان را مدیریت کنند.

حال برای اینکه بتوانید کسب و کار خودتان را راه اندازی و پیشرفت کنید، بایستی از مشاوره های کسب و کار بهره مند شوید.

در طی جلسه مشاوره راه اندازی کسب و کار اینترنتی ، می توان با بخش‌ها و ابعاد مختلف کسب و کار و نحوه راه اندازی آن در دنیای آنلاین آشنایی یافت. این مسئله علاوه بر اینکه هدف شما را به بهترین شکل به ترسیم می نماید، باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های شما نیز خواهد شد.

آمارهای ثبت‌شده در رابطه با کسب و کارهای اینترنتی

اکنون اینترنت بیش از ۴ میلیارد کاربر دارد.

مقدار کل وب‌سایت‌ها در اینترنت ۱.۹۵ میلیارد می‌باشد.

برآورد شده که تا سال ۲۰۴۰، ۹۵% خریدها به صورت آنلاین خواهد بود.

به‌طور متوسط گوگل در هر ثانیه ۴۰ هزار جستجو دارد که این عدد در سال حدود ۱.۲ تریلیون خواهد شد.

تعداد کاربران اینترنت در آسیا؛ ۴۹%، در اروپا؛ ۱۶.۸%، آفریقا؛ ۱۱%، آمریکای شمالی؛ ۸.۲% از کل تعداد کاربران اینترنت است.

 

تفاوت بازاریابی سنتی و دیجیتال

کسب و کارهای اینترنتی در موارد زیر نسبت به بازارهای سنتی برتر می باشند:

پردازش خودکار

افزایش سود آوری

صرفه‌جویی در زمان

معرفی محصول جدید

حذف هزینه‌های اضافی

سهولت بیشتر در ارائه محصول

 

ضرورت بهره‌مند شدن از مشاوره راه اندازی کسب و کار اینترنتی

طبق بررسی‌ها و آمار های ارائه شده بیش از 90% کسب و کارهای ایرانی در همان مراحل اولیه راه اندازی کسب و کار خود، با مشکلات بسیاری مواجه می‌شوند.

این مشکلات می‌تواند ناشی از عدم کارایی سایت و مسائل فنی آن باشد. بسیاری از مجموعه‌ها در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می‌کنند، اما در تمامی زمینه‌ها به صورت کامل اشراف ندارند. برای مثال آنها تنها از برنامه های آماده برای طراحی سایت و سوشال خود استفاده می‌کنند.

این مسئله نه تنها امری غیر حرفه ای است بلکه می‌تواند مشکلات بسیاری را برای آن کسب و کار به وجود بیاورد. برای مثال ممکن است آن سایت به صورت ناگهانی متوقف شود یا آن‌قدر سنگین باشد که کاربری وارد آن نشود.

تیم متخصص مای کاستومر در طول جلسه علاوه بر اینکه آینده کاری شما را ترسیم می‌کند و سپس پکیج‌های مربوط به خدمات سایت و سوشال را ارائه می‌دهد.

تمامی این پکیج‌ها توسط برنامه نویسان و متخصصان حرفه ای انجام‌شده و تعرفه بسیار مناسبی دارند. به‌طورکلی ما به تمامی کسب و کارها پیشنهاد می‌کنیم برای دستیابی به شرایط ایده آل از خدمات مشاوره کسب و کار اینترنتی بهره ببرند.

در ادامه برای درک بهتر ضرورت مشاوره راه اندازی کسب و کار اینترنتی ، تفاوت‌های بازاریابی سنتی و دیجیتال را با هم بررسی می‌کنیم.


پردازش خودکار

مراحل ثبت و سفارش کسب و کارهای اینترنتی به صورت خودکار صورت می‌گیرد و به همین سبب می‌تواند تمام خطاها را در طول زمان حذف کند. این در حالی است که کسب و کارهای سنتی به‌طور پیوسته خطاهای انسانی رخ می‌دهد.


افزایش سود آوری

کسب و کارهای اینترنتی باعث افزایش سودآوری و فروش شما می‌شوند. به این صورت که با کاهش هزینه ها، بهبود روند عملیات و افزایش فروش، سودآوری را افزایش می‌دهند.

 

معرفی محصول جدید

در کسب و کارهای سنتی برای معرفی محصول جدید باید هزینه و پول زیادی را صرف کنید تا به مخاطب نشان دهید اما در کسب و کارهای اینترنتی می توانید در همان لحظه محصول را به تمام مخاطبان خود نشان دهید و بازخوردهای آنها را دریافت کنید.


صرفه‌جویی در زمان

در کسب و کارهای اینترنتی، زمان کمتری هدر می‌رود و از این لحاظ هم به نفع مشتری و هم به نفع کارفرما است. مخاطب می‌تواند تنها در عرض چند دقیقه سفارش خود را ثبت کند. درصورتی‌که در کسب و کارهای سنتی این فرآیند، زمان زیادی را می‌گیرد.


صرفه جوی در هزینه ها

در کسب و کارهای اینترنتی بسیاری از هزینه‌های شما حذف می‌شوند. برای مثال لازم نیست هزینه ای بابت کارمندهای خدماتی، اجاره مغازه و … بپردازید. به طورکلی هزینه‌های شما در کسب و کارهای اینترنتی بسیار کاهش پیدا کرده و شما می توانید در قسمت‌های مهم‌تری سرمایه گذاری کنید.


سهولت بیشتر در معرفی محصول

در کسب و کارهای اینترنتی، مشتریان به‌راحتی می‌توانند محصول موردنظر خود را با دیگر محصول‌های مشابه از لحاظ قیمت، کیفیت و … مقایسه کنند و سپس سفارش خود را ثبت نمایند.

 در این نوع کسب و کارها، شما در هر زمان و مکان که بخواهید، می توانید محصول موردنظر خود را سفارش بگیرید.

 

با توجه به مزایای گفته شده امروزه افراد بسیاری می‌خواهند به‌نوعی کسب و کار خود را از طریق دنیای مجازی به نمایش بگذارند. در ادامه مهم‌ترین آمارها در زمینه رشد و پیشرفت کسب و کار اینترنتی را برای شما معرفی می‌کنیم.

با توجه به این آمارها، استفاده از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی به امری متداول تبدیل‌شده و افراد اوقاتی زیادی را در شبکه‌های اجتماعی و اینترنت می‌گذرانند. در این راستا بسیاری از افراد محصولات موردنظر خود را به صورتی اینترنتی سفارش می‌دهند.

کارشناسان حرفه ای مای کاستومر در زمینه کسب و کارهای اینترنتی به افراد مشاوره می‌دهد تا بتوانند به‌سرعت کسب‌وکاری را راه اندازی کرده و پیشرفت کنند.

 

 

rosa بازدید : 48 سه شنبه 14 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

طراحی در شبکه‌های اجتماعی زیر مجموعه مهمی از محتوای گرافیکی است که می‌تواند راه‌های ارتباطی شما با مخاطبان و مشتریان را قوی‌تر کند‌. پس برای اینکه بتوانید در گرافیک شبکه های اجتماعی، مهارت بیشتری به دست آورید ما در این بخش از برند آنالیز شما را با این موضوع آشنا می‌کنیم.ضمن اینکه شما می‌توانید در انتهای این مقاله با ۱۰ برند برتر در این زمینه آشنا شوید.

در این صورت می‌توانید بهترین مراکز تخصصی را در زمینه طراحی و بازاریابی در شبکه های اجتماعی انتخاب کرده و با دریافت بهترین خدمات از این مراکز، مؤثرترین پیام‌ها را در شبکه های اجتماعی به مخاطبین خود انتقال دهید.

اصول طراحی در شبکه‌های اجتماعی

دقت داشته باشید که برای اجرای یک طراحی فوق‌العاده در شبکه های اجتماعی می‌بایست تمرکز خود را بر روی اصولی از قبیل:

طراحی تصاویر

استراتژی زمان

نحوه قرار گرفتن تصویر در شبکه های اجتماعی

شیوه برقراری ارتباط با مشتریان

رنگ‌بندی ایده آل متناسب با سلیقه و علاقه مخاطبان

و همچنین به کار بردن جملاتی کوتاه بر روی تصاویر همانند تیزرهای تبلیغاتی معطوف کنید. اگر چه شما امکان استفاده از هر تصویری را در شبکه ‌های اجتماعی دارید و می‌توانید آن را به صورت یک طراحی ساده با مشتریان خود به اشتراک بگذارید.

اما یک کسب و کار برای ارتقاء یافتن، علاوه بر انتشار محتوای اختصاصی در شبکه های اجتماعی به تصاویری نیاز دارد که دارای طراحی اصولی و خاص باشند تا تصاویر بتوانند برند را به طور منحصربه‌فرد در میان میلیون‌ها عکس و تصویر دیگر به خوبی نمایش دهند. بنابراین یک طراحی ایده آل می‌تواند رونق و جذابیت هر نوع کسب و کاری را تضمین نماید.

چرا طراحی در شبکه‌های اجتماعی ؟

امروزه صاحبین مشاغل مختلف به سمت شبکه‌هایی مانند اینستاگرام، لینکدین، تلگرام و اپلیکیشن های دیگری نظیر فیسبوک روی آورده‌اند. بنابراین مشاهده می‌شود که بیشتر افراد توسط محتوای متنی و استفاده از تصاویر گرافیکی زیبا با یک روش مؤثر به راحتی می‌توانند محصولات و خدمات خود را به مخاطبان بسیاری معرفی نمایند.

با این حال به کار بردن تصاویری مرتبط با موضوع کسب و کار و طراحی آن در حالت‌های مختلف می‌تواند جذابیت بیشتری از برند شما در شبکه های اجتماعی ایجاد کند.

بهترین تصویر برای طراحی گرافیکی شبکه های اجتماعی

از آنجایی که تصاویری با موضوع حال می‌توانند برای مخاطبان، درک درستی را فراهم آورند، پس برای رسیدن به این هدف می‌توانید عکاسی کنید و از تلفیق تصویرهای حقیقی با تم گرافیکی یک ترکیب فوق‌العاده را خلق نمایید. یا کاملاً با ایده‌هایی خلاقانه تصاویر و فضاهای مناسبی با محوریت طنز یا جدی را طراحی کنید.

خوب است بدانید تصاویر کارتونی در پلتفرم اینستاگرام بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد. البته فراموش نکنید که تصاویر انتخاب شده می‌بایست با شبکه اجتماعی موردنظرتان هماهنگی داشته باشد. همچنین در نهایت سعی کنید نوع چینش تصویرها را به صورت خاص انجام دهید.

آموزش محتوای گرافیکی شبکه های اجتماعی

برای اینکه شما بتوانید با استراتژی درستی طراحی در شبکه های اجتماعی را انجام دهید می‌بایست هدف اصلی برندتان را به درستی تعیین کنید. همچنین باید همیشه در شناسایی مخاطبان خود بکوشید تا بتوانید طراحی را آن طور که مورد علاقه و روحیات مشتریان است انجام دهید. یعنی به این مهم دست یابید که قرار است برند شما چه گروه از مخاطبان را تحت تأثیر قرار دهد. بعلاوه اینکه ب شما توصیه می‌کنیم هیچ گاه استفاده از تصویرها و اشکال مرتبط با برند و نوع فعالیت کسب و کار را فراموش نکنید.

معمولاً به کار بردن اشکال هندسی به عنوان کادربندی می‌تواند جذابیت زیادی را در طراحی تصاویر ایجاد کند.

رنگ‌های اختصاصی در گرافیک شبکه های اجتماعی

معمولاً به کار بردن رنگ‌های اختصاصی در حوزه طراحی در شبکه های اجتماعی می‌تواند نقش بسیار مهمی را ایفاء کند. پس سعی کنید با شناسایی مخاطبان و رنگ‌های مورد توجه آن‌ها، انتخاب رنگ تصاویر و تم گرافیک شبکه های اجتماعی را برای خود آسان‌تر کنید. برای مثال رنگ‌های روشن و ملایم مانند آبی نمایش‌دهنده آرامش و ملایمت است و رنگ‌های قرمز یا نارنجی می‌توانند حس انرژی و نشاط را به تصویر بکشند.

سخن پایانی

اگر می‌خواهید با طراحی در شبکه های اجتماعی به کسب و کار خود رونق ببخشید حتماً با تمرکز بر روی مخاطبان هدف خود اطلاعات دقیقی را از انتخاب تصویر، طرح گرافیت و رنگ‌بندی تصاویر داشته باشید پس بهتر است این کار را به مراکز تخصص و افراد متخصص در این زمینه بسپارید.

بنابراین ما در ادامه این بخش از برند آنالیز با معرفی ۱۰ برند برتر، بهترین و معتبرترین مراکز طراحی در شبکه های اجتماعی را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید بر اساس خدمات و امتیازبندی‌های مرکز موردنظر و همچنین بر اساس خدمات مورد انتظار و دیگر موارد مهم، بهترین مراکز انجام طراحی و گرافیک در شبکه های اجتماعی را برای این خدمات انتخاب کنید.

 

 

rosa بازدید : 66 یکشنبه 12 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

بررسی کسب و کار اینترنتی و تفاوت بازاریابی سنتی و دیجیتال مارکتینگ

 

امروزه کسب و کارها اغلب از حالت سنتی خارج شده اند  و به کسب و کارهای اینترنتی تغییر نموده اند. بیشتر افراد ترجیح می‌دهند که در خانه و به‌وسیله گوشی‌های هوشمند و سیستمشان کسب و کارشان را مدیریت کنند.

حال برای اینکه بتوانید کسب و کار خودتان را راه اندازی و پیشرفت کنید، بایستی از مشاوره های کسب و کار بهره مند شوید.

در طی جلسه مشاوره راه اندازی کسب و کار اینترنتی ، می توان با بخش‌ها و ابعاد مختلف کسب و کار و نحوه راه اندازی آن در دنیای آنلاین آشنایی یافت. این مسئله علاوه بر اینکه هدف شما را به بهترین شکل به ترسیم می نماید، باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های شما نیز خواهد شد.

آمارهای ثبت‌شده در رابطه با کسب و کارهای اینترنتی

اکنون اینترنت بیش از ۴ میلیارد کاربر دارد.

مقدار کل وب‌سایت‌ها در اینترنت ۱.۹۵ میلیارد می‌باشد.

برآورد شده که تا سال ۲۰۴۰، ۹۵% خریدها به صورت آنلاین خواهد بود.

به‌طور متوسط گوگل در هر ثانیه ۴۰ هزار جستجو دارد که این عدد در سال حدود ۱.۲ تریلیون خواهد شد.

تعداد کاربران اینترنت در آسیا؛ ۴۹%، در اروپا؛ ۱۶.۸%، آفریقا؛ ۱۱%، آمریکای شمالی؛ ۸.۲% از کل تعداد کاربران اینترنت است.

تفاوت بازاریابی سنتی و دیجیتال

کسب و کارهای اینترنتی در موارد زیر نسبت به بازارهای سنتی برتر می باشند:

پردازش خودکار

افزایش سود آوری

صرفه‌جویی در زمان

معرفی محصول جدید

حذف هزینه‌های اضافی

سهولت بیشتر در ارائه محصول

ضرورت بهره‌مند شدن از مشاوره راه اندازی کسب و کار اینترنتی

طبق بررسی‌ها و آمار های ارائه شده بیش از 90% کسب و کارهای ایرانی در همان مراحل اولیه راه اندازی کسب و کار خود، با مشکلات بسیاری مواجه می‌شوند.

این مشکلات می‌تواند ناشی از عدم کارایی سایت و مسائل فنی آن باشد. بسیاری از مجموعه‌ها در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می‌کنند، اما در تمامی زمینه‌ها به صورت کامل اشراف ندارند. برای مثال آنها تنها از برنامه های آماده برای طراحی سایت و سوشال خود استفاده می‌کنند.

این مسئله نه تنها امری غیر حرفه ای است بلکه می‌تواند مشکلات بسیاری را برای آن کسب و کار به وجود بیاورد. برای مثال ممکن است آن سایت به صورت ناگهانی متوقف شود یا آن‌قدر سنگین باشد که کاربری وارد آن نشود.

تیم متخصص مای کاستومر در طول جلسه علاوه بر اینکه آینده کاری شما را ترسیم می‌کند و سپس پکیج‌های مربوط به خدمات سایت و سوشال را ارائه می‌دهد.

تمامی این پکیج‌ها توسط برنامه نویسان و متخصصان حرفه ای انجام‌شده و تعرفه بسیار مناسبی دارند. به‌طورکلی ما به تمامی کسب و کارها پیشنهاد می‌کنیم برای دستیابی به شرایط ایده آل از خدمات مشاوره کسب و کار اینترنتی بهره ببرند.

در ادامه برای درک بهتر ضرورت مشاوره راه اندازی کسب و کار اینترنتی ، تفاوت‌های بازاریابی سنتی و دیجیتال را با هم بررسی می‌کنیم.


پردازش خودکار

مراحل ثبت و سفارش کسب و کارهای اینترنتی به صورت خودکار صورت می‌گیرد و به همین سبب می‌تواند تمام خطاها را در طول زمان حذف کند. این در حالی است که کسب و کارهای سنتی به‌طور پیوسته خطاهای انسانی رخ می‌دهد.


افزایش سود آوری

کسب و کارهای اینترنتی باعث افزایش سودآوری و فروش شما می‌شوند. به این صورت که با کاهش هزینه ها، بهبود روند عملیات و افزایش فروش، سودآوری را افزایش می‌دهند.

 

معرفی محصول جدید

در کسب و کارهای سنتی برای معرفی محصول جدید باید هزینه و پول زیادی را صرف کنید تا به مخاطب نشان دهید اما در کسب و کارهای اینترنتی می توانید در همان لحظه محصول را به تمام مخاطبان خود نشان دهید و بازخوردهای آنها را دریافت کنید.


صرفه‌جویی در زمان

در کسب و کارهای اینترنتی، زمان کمتری هدر می‌رود و از این لحاظ هم به نفع مشتری و هم به نفع کارفرما است. مخاطب می‌تواند تنها در عرض چند دقیقه سفارش خود را ثبت کند. درصورتی‌که در کسب و کارهای سنتی این فرآیند، زمان زیادی را می‌گیرد.


صرفه جوی در هزینه ها

در کسب و کارهای اینترنتی بسیاری از هزینه‌های شما حذف می‌شوند. برای مثال لازم نیست هزینه ای بابت کارمندهای خدماتی، اجاره مغازه و … بپردازید. به طورکلی هزینه‌های شما در کسب و کارهای اینترنتی بسیار کاهش پیدا کرده و شما می توانید در قسمت‌های مهم‌تری سرمایه گذاری کنید.


سهولت بیشتر در معرفی محصول

در کسب و کارهای اینترنتی، مشتریان به‌راحتی می‌توانند محصول موردنظر خود را با دیگر محصول‌های مشابه از لحاظ قیمت، کیفیت و … مقایسه کنند و سپس سفارش خود را ثبت نمایند.

 در این نوع کسب و کارها، شما در هر زمان و مکان که بخواهید، می توانید محصول موردنظر خود را سفارش بگیرید.

 

با توجه به مزایای گفته شده امروزه افراد بسیاری می‌خواهند به‌نوعی کسب و کار خود را از طریق دنیای مجازی به نمایش بگذارند. در ادامه مهم‌ترین آمارها در زمینه رشد و پیشرفت کسب و کار اینترنتی را برای شما معرفی می‌کنیم.

با توجه به این آمارها، استفاده از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی به امری متداول تبدیل‌شده و افراد اوقاتی زیادی را در شبکه‌های اجتماعی و اینترنت می‌گذرانند. در این راستا بسیاری از افراد محصولات موردنظر خود را به صورتی اینترنتی سفارش می‌دهند.

کارشناسان حرفه ای مای کاستومر در زمینه کسب و کارهای اینترنتی به افراد مشاوره می‌دهد تا بتوانند به‌سرعت کسب‌وکاری را راه اندازی کرده و پیشرفت کنند.

 

 

تعداد صفحات : 43

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • سپهر اسیا
  • دلتافیکس
  • جراحی میوم
  • بررسی انواع نورپردازی سقف و نکات آن
  • فروشگاه اینترنتی لباس زیر زنانه خانوم خانوما
  • تینو
  • Fluxgate FLUXMASTER دستگاه مغناطیس سنج
  • چنگال اندرو و سوپر چنگال
  • چلغوزه
  • گچ بری ساختمان
  • ترمیم واژن
  • ملزومات خواب کودک
  • هواگیری سیستم ترمز
  • دتکتور
  • موهای کرکی
  • ویزای مولتی کانادا
  • تحصیل در ترکیه
  • مشاوره سئو
  • فنون معامله گری پیشرفته در آتی زعفران
  • اجاره خانه در ترکیه
  • Brock University
  • ماسک دور چشم
  • روکش نانو
  • تسمه تایم
  • تشک بازی نوزاد
  • نمونه برداری از آندومتر
  • بالکن
  • فواید آجیل برای کودکان
  • ثبت شرکت در ترکیه
  • سیستم مالیاتی کانادا
  • ماساژ صورت
  • سیستم اعلام حریق
  • سیستم اعلام حریق
  • بلبرینگ
  • بلبرینگ
  • شیشه شیر نوزاد
  • شیشه شیر نوزاد
  • غربالگری سرطان سینه
  • پله استیل
  • ضدعفونی کردن آجیل و خشکبار
  • طراحی سایت
  • تحلیل بنیادی
  • چراغ جلو و چراغ خطر
  • هزینه مهاجرت به کانادا
  • راه اندازی شرکت در ترکیه
  • افزایش شیر مادر
  • سونوگرافی
  • سونوگرافی
  • درب پارکینگ
  • فوم تزریقی
  • فوم تزریقی
  • نصب ایزوگام
  • رنگ سیلیکونی نسوز
  • لیفت بینی بدون جراحی
  • نوسان گیری در بورس
  • تشخیص پسته مرغوب
  • مشاوره شبکه های اجتماعی
  • دریافت گواهی نامه در کانادا
  • کاسه نمد
  • عکاسی صنعتی
  • واشر سرسیلندر
  • عایق کاری صوتی
  • باتری خودرو
  • صحیح ترین روش برای در آغوش گرفتن نوزاد
  • صحیح ترین روش برای در آغوش گرفتن نوزاد
  • کیست تخمدان
  • کیست تخمدان
  • نمای آجری
  • نمای آجری
  • خواص انجیر خشک
  • خواص انجیر خشک
  • ارزش سهام عدالت
  • ارزش سهام عدالت
  • شرایط خرید ملک در ترکیه
  • علت ریزش مو
  • پشم سنگ
  • وان حمام نوزاد
  • عفونت واژینال
  • نمای شیشه ای
  • پسته
  • مدیریت لینکدین
  • شجاع پارت
  • قرارداد آتی
  • ماسک صورت
  • دردهای لگنی
  • سرمایه گذارى در املاک
  • خشکبار
  • سرمایه گذارى در املاک
  • سرمایه گذارى در استارت آپ
  • تبلیغات در صفحات پربازدید
  • مدیریت اینستاگرام
  • مهاجرت خوداشتغالی
  • مشاوره قبل از بارداری
  • روش های جلوگیری از بارداری
  • مراقبت‌های دوران پس از زایمان و شیردهی
  • مراقبت های حین بارداری
  • طراحی ساختمان
  • طراحی و ساخت ویلا و باغ
  • بازسازی منازل مسکونی
  • موشن گرافیک
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 427
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 147
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 217
  • بازدید ماه : 462
  • بازدید سال : 10,853
  • بازدید کلی : 15,642