loading...
vaseflowers2023
rosa بازدید : 6 سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

مبل نئوکلاسیک در واقع دسته‌ای از انواع مبل‌های کلاسیک است که به آن مبل کلاسیک فرانسوی نیز گفته می‌شود. این سبک از مبلمان طراحی بین مبلمان کلاسیک و مدرن دارد که در کنار زیبایی و تجمل، راحت و مدرن است و در واقع می‌توان گفت تلفیقی از سبک مدرن و کلاسیک در مبلمان نئوکلاسیک به چشم می‌خورد.

در این نوع مبلمان منبت کاری ظریف و ساده‌ای استفاده شده است با این حال می‌توانید حتی برای اتاق‌های پذیرایی کوچک و نقلی از این مبلمان استفاده کنید. مبلمان نئوکلاسیک بر اساس خطوط مستقیم و فرم‌های مستطیل شکل طراحی شده است.

تفاوت رنگ مبلمان کلاسیک و نئوکلاسیک

یکی از مهم‌ترین مواردی که به عنوان تفاوت مبل کلاسیک و نئوکلاسیک شناخته می‌شود رنگ‌بندی این مبلمان است. رنگ مبلمان سبک نئوکلاسیک ساده و ملایم است و بیشتر از رنگ‌های و ملایم چون خاکستری، سفید، بژ، کرم و طوسی استفاده می‌شود. اما تنوع رنگی در مبلمان کلاسیک بسیار زیاد است و این نوع مبلمان را می‌توانید با هر رنگی تهیه کنید.

منبع: خرید مبل کلاسیک

rosa بازدید : 12 چهارشنبه 29 فروردین 1403 نظرات (0)

انتخاب بهترین چرخ خیاطی سردوز خانگی بستگی به نیازها و سلیقه شما دارد. اما بعضی از برندهای معروف و محبوب چرخ سردوز خانگی عبارتند از: ژانومه، سینگر، کاچیران، برادر و … این برندها محصولات باکیفیت و با قابلیت‌های متنوع برای دوخت خانگی هستند. قبل از خرید چرخ سردوز، مطالعه نقد و بررسی‌های مختلف و مقایسه ویژگی‌ها و قیمت‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

فروشگاه اینترنتی نخ و سوزن یکی از مراکزی است که شما می‌توانید جهت خرید بهترین چرخ خیاطی خانگی یا صنعتی به آن مراجعه کنید و چرخ موردنظر خود را با قیمت مناسب تهیه کنید.

منبع: چرخ خیاطی های جدید خانگی

rosa بازدید : 13 دوشنبه 20 فروردین 1403 نظرات (0)

  • ساخت کمد
  • ساخت مبلمان فلزی
  • تولید در و کشو و قفسه
  • تولید تجهیزات سرمایشی
  • تولید شاسی کامپیوتر مبدل گرما
  • تولید قابلمه و ماهیتابه با عمق زیاد
  • تولید حفاظ الکتریکی و جعبه کنترل
  • ساخت پانل خودرو های حمل و نقل عمومی

منبع: کارگاه میناسیان

rosa بازدید : 14 دوشنبه 20 فروردین 1403 نظرات (0)

معمولاً با گذشت ۴ تا ۸ هفته پس از سقط جنین در خانم‌ها دوره پریودی بعدی آن‌ها اتفاق می‌افتد. با سقط جنین رحم خانم‌ها خالی می‌شود و دوباره چرخه قاعدگی در آن‌ها آغاز می‌شود.

البته باید به این نکته اشاره کرد که تاریخ شروع قاعدگی بعدی در خانم‌ها به نوع روش‌های پیشگیری از بارداری آن‌ها بستگی خواهد داشت. به طور کلی در صورت مشاهده نشدن پریود پس از ۸ هفته از سقط جنین لازم است که خانم‌ها با پزشک خود مشورت کنند.

منبع: قرص هیرویت هلث اید

rosa بازدید : 13 دوشنبه 20 فروردین 1403 نظرات (0)

پلی یورتان از تمام عایق‌های حرارتی که در بازار عرضه می‌شوند پرکاربردتر و پرفروش‌تر است. سؤال اینجاست که چه دلیلی باعث این همه محبوبیت شده است؟ امروزه از انواع عایق‌های PU برای عایق‌کاری سطوح مختلف استفاده می‌کنند.

عایق PU لوله گاز با عایق‌بندی سطح خارجی این لوله‌ها اتلاف انرژی را کاهش می‌دهد و استفاده از آن مزایای زیادی به همراه دارد. در این مقاله از شرکت اسپری فوم قصد داریم به صورت تخصصی به بررسی مزیت‌های عایق پلی یورتان لوله گاز (Polyurethane gas pipe insulation) برای مهار انرژی بپردازیم، با ما همراه باشید.

منبع: عایق پلی یورتان لوله گاز

rosa بازدید : 13 دوشنبه 20 فروردین 1403 نظرات (0)

این محصول برای اندازه‌گیری گازهایی با گیج فشار پایین (آبی) به کار می‌رود. معمولاً واحدهای سنجش فشار در منیفولد سرویس تکی فشار ضعیف با PSI و kg/cm2 است. این مدل منیفولد سرویس کولر گازی اکثراً برای انجام عملیاتی مثل:

  • هواگیری
  • شارژ روغن به سیستم
  • سنجش فشارهای سیستم
  • تخلیه و شارژ کولرهای گازی از ماده مبرد
  • تحت فشار گذاشتن سیستم توسط نشت یاب الکترونیکی و یا گاز ازت

 و غیره به کار می‌رود. منیفولد سرویس تکی فشار ضعیف از جمله‌ ابزارهای بسیار حساسی است که در مدل‌های عقربه‌ای و دیجیتالی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

منبع: صنایع برودتی

rosa بازدید : 12 دوشنبه 20 فروردین 1403 نظرات (0)

 یکی دیگر از افزونه های خوبی که وب مسترها برای بهینه سازی موتورهای جستجو استفاده می‌کنند رنک مث است. چون پلاگین RankMath دارای ویژگی های مهمی از قبیل:

  • راه اندازی آسان به شکل ویزارد
  • کاربری ساده و کاملاً رایگان
  • پشتیبانی از اسکیما سئو
  • پشتیبانی از ریچ اسنیپت
  • سئو کردن محتوا با استفاده از کلمات کلیدی مناسب
  • پشتیبانی از پنل سرچ کنسول

منبع: تفاوت رنک مث و یواست

  • فریم ورک های ماژولار
  • ارائه کدهای بهینه سازی شده با بیشترین سرعت
rosa بازدید : 14 دوشنبه 20 فروردین 1403 نظرات (0)

برای تهیه آلبالو خشک آبدار باید اول از همه آلبالوهایی تازه و مرغوب بخرید. بعد از آن آلبالوها را خوب بشویید، سپس با کمک چاقو هسته‌های آلبالوها را بیرون بیاورید. حالا آلبالوهای هسته گرفته و تازه را درون یک ظرف مناسب بگذارید و داخل مایکروفر قرار دهید.

بعد از اینکه آلبالوها به مدت چند دقیقه درون مایکروفر با حرارت و زمان مناسب پخته و نرم شدند آن‌ها را از درون مایکروفر خارج کنید و به مدت چند ساعت داخل یخچال قرار دهید تا آلبالوها به خوبی خشک شوند.

بعد از گذشت چند ساعت می‌توانید آلبالوها را داخل یک ظرف شیشه‌ای و یا یک کیسه پلاستیکی نگهداری کنید. حالا آلبالوهای خشکه آبداری در خانه دارید که دارای خواص مغذی برای شما و کودکان دلبندتان است.

منبع: انجیر خشک درجه یک

rosa بازدید : 12 شنبه 18 فروردین 1403 نظرات (0)

برای از بین بردن جای سوختگی روی مبل مخمل و یا هر نوع پارچه‌ای بهتر است از محلول آب و پر اکسید هیدروژن یا آب و سرکه سفید به نسبت ۳ به ۱ استفاده کنید. بهتر است قبل از مالیدن این محلول روی محل سوختگی آن را روی قسمت پنهانی از مبل امتحان کنید.

چون ممکن است پراکسید هیدروژن باعث تغییر رنگ پارچه مبل شود. حالا با استفاده از پارچه تمیزی محلول آب و پراکسید هیدروژن را روی محل سوختگی بمالید و اجازه دهید تا لکه سیاه و تیره سوختگی از بین برود. در آخر لکه سوختگی را با پارچه تمیزی پاک کنید و جاروبرقی بکشید.

منبع: خرید میز تلویزیون

rosa بازدید : 12 شنبه 18 فروردین 1403 نظرات (0)

بزرگترین کاربرد انواع شوینده های صنعتی در صنایع و کارخانجات تولیدی و کارگاه های تولیدی، مرتبط با نظافت فنی است. برای این منظور، محصولاتی با طیف گسترده ای وجود دارد. شوینده های صنعتی برای تمیز کردن فضای داخلی کارخانه های تولیدی، خطوط تولید، تجهیزات و دستگاه ها، راهروها و سالن های تولیدی به کار برده می شود.

مواد شوینده صنعتی شوینده های مناسب برای کارگاه های خودرو، انبارها و تجهیزات آن‌ها (به‌عنوان‌مثال وسایل نقلیه حمل و نقل) است. شوینده های مناسب برای انواع خاصی از سطوح مانند فلزات یا برای کاربردهای خاص مانند چربی زدایی، صیقلی کردن یا تصفیه شیمیایی مورداستفاده قرار می‌گیرند.

منبع: شوینده برای سرویس بهداشتی

rosa بازدید : 8 شنبه 18 فروردین 1403 نظرات (0)

هر آسانسوری که در ساختمان نصب می‌شود برای اینکه بتواند عملکرد صحیحی داشته باشد باید یکسری نکات اصولی فنی در ساختار اصلی کابین و سیستم آسانسور رعایت شود. از جمله این نکات مهم عبارت‌اند از:

  • تعیین ظرفیت آسانسور
  • مقدار سرعت
  • میزان ارتفاع
  • کنترل درب ها
  • و…

پس بدون شک نباید انتظار داشت که چنین دستگاهی با این حجم بزرگ بدون خدمات آسانسور و بررسی های لازم می‌تواند عمر طولانی مدتی داشته باشد. به همین دلیل برای افزایش دادن عملکرد آسانسور باید توسط متخصصین کاربلد در طراحی این تجهیزات از طریق خم کاری لته و کابین آسانسور تغییراتی را به وجود آورد. هر چقدر که متریال ها و عملیات در طراحی آسانسور باکیفیت‌تر انجام شود قطعاً آسانسور در حالت بهتری کار خواهد کرد. زیرا در گام اول درب و کابین آسانسور باید حافظ امنیت افراد باشد.

منبع: جوشکاری آرگون

rosa بازدید : 4 شنبه 18 فروردین 1403 نظرات (0)

علاوه بر پودر مکمل رشد قد و وزن کودکان می‌توان از انواع مولتی ویتامین‌ها برای افزایش وزن کودکان استفاده کرد. در صورتی که کودک شما از مولتی ویتامین‌ها استفاده کند، متناسب با سن خود می‌تواند وزن گیری مناسبی داشته باشد.

ولی باید به این موضوع توجه داشت که اولین هدف برای مصرف مولتی ویتامین در کودکان باید جبران کمبود مواد مغذی در بدن او باشد. در نتیجه می‌توان از مولتی ویتامین‌ها به عنوان افزایش اشتها برای کودکان استفاده کرد.

  • مکمل ویتامین AD

در نوزادان مصرف این دو ویتامین موجب سلامت دستگاه گوارش سلامت پوست و رشد مغز و … می‌شود.

  • مکمل روی

برای کودکان ۶ ماهه مکمل روی از جمله مکمل‌هایی است که باید در لیست غذایی آن‌ها قرار گیرد. این مکمل تأثیر زیادی در بهبود رشد و تکامل جسمی کودک، تقویت بویایی، بینایی و چشایی دارد.

منبع: اشتها آور برای کودکان

rosa بازدید : 4 شنبه 18 فروردین 1403 نظرات (0)

همان‌طور که پیش‌تر هم گفته شد این مشکل زیاد جدی نیست و می‌توان در صورت تغییر رنگ از این ماده استفاده کرد. توجه داشته باشید برای افزودن هاردنر باید مقدار کاملاً دقیقی را به رزین ها اضافه کنید تا زردی آن از بین برود.

پس از این می‌توانید رزین اپوکسی را در یک لایه نازک پخش کنید که این امر موجب می‌شود تغییر رنگ به سختی قابل ملاحظه باشد. سریعترین روش برای رفع زردی هاردنر اضافه کردن آن به رزین است. هنگامی که هاردنر با رزین ترکیب می‌شود فرایند اکسیداسیون آن متوقف خواهد شد و دیگر زرد نمی‌شود.

منبع: کاربرد یونولیت سقفی

rosa بازدید : 3 شنبه 18 فروردین 1403 نظرات (0)

کف‌سازی بتنی پولیش (Polished Concrete Floor):

این نوع کف‌سازی بتنی شامل پولیش کردن سطح بتن تا به یک براقیت و صفا دلخواه برسد. این روش معمولاً در مکان‌های عمومی مثل رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و محیط‌های صنعتی استفاده می‌شود.

کف‌سازی بتنی تراکت (Stamped Concrete Floor):

در این نوع کف‌سازی بتنی، بتن تازه به کمک ماتریس‌ها و قوالب خاص به شکل‌های مختلفی تراکت می‌شود. این روش معمولاً برای ایجاد طراحی‌های مشابه با سنگ یا آجر به کار می‌رود.

منبع: کف سازی بتنی

rosa بازدید : 5 شنبه 18 فروردین 1403 نظرات (0)

عایق شیشه سلولی (Cellular Glass) که با نام عایق فوم گلاس (Foam Glass) نیز در بازار شناخته می‌شوند، از سلول‌های شیشه‌ای ساخته شده است. این مواد در برابر رطوبت و مایعات بسیار مقاوم هستند. در این ماده تمامی سلول‌ها به یکدیگر متصل هستند. پس نه تنها هر کدام از آن‌ها به تنهایی یک عایق است، بلکه همبستگی سلول‌ها نیز مقاومت آن‌ها را در برابر حرارت، صوت و رطوبت افزایش می‌دهد.

روکش عایق فوم گلاس در ضخامت‌های گوناگونی تولید می‌شود، پس می‌توان از آن در موارد مختلفی استفاده کرد. با وجود این می‌توان گفت که از این محصولات بیشتر برای عایق‌بندی حرارتی استفاده می‌شود. فراموش نکنید یکی از مهم‌ترین خواص فوم گلاس‌ها، مقاومت بالای این مواد در برابر جذب رطوبت است. عایق شیشه سلولی مقاومت و استحکام زیادی در برابر بخارات و مایعات گوناگون دارد.

فوم گلاس برای پیشگیری از انتقال رطوبت مصرف می‌شود. با توجه به این که عایق‌های شیشه سلولی رطوبت را جذب نمی‌کنند، طول عمر آن‌ها افزایش پیدا کرده و خواص عایقی خود را برای مدت طولانی‌تری حفظ می‌کنند.

منبع: اجرای پوشش ضد حریق

rosa بازدید : 4 شنبه 18 فروردین 1403 نظرات (0)

درزگیرها و عایق هایی که از جنس پلی یورتان هستند مطمئناً مزیت های فراوانی را به همراه دارند مانند:

  • بهره‌وری بالا
  • عدم کپک زدگی و خوردگی
  • مقاوم در برابر نفوذ نم و رطوبت
  • صرفه جویی در هزینه‌های عایق کاری
  • مقاومت زیاد در برابر نفوذ میکروب و باکتری
  • عدم تأثیرگذاری کیت پلی یورتان روی لایه اوزون
  • منبسط شدن اسپری فوم و افزایش حجم فوم تا چندین برابر
  • چسبندگی عالی به شیشه، مواد PVC و مواد پلی استارین
  • و غیره

منبع: عایق صوتی برای سقف

rosa بازدید : 3 شنبه 18 فروردین 1403 نظرات (0)

از جمله قطعات موجود در یخچال، فن است که مهم‌ترین وظیفه این قطعه جابجا کردن هوای خنک درون یخچال است. در این خصوص لازم است بدانید فن یخچال از قطعات مختلفی تشکیل شده که پروانه فن جزو قطعات مهم آن شناخته می‌شود.

این قطعه در واقع به عنوان بخش تکمیل کننده فن شناخته شده و بر روی شافت بیرونی فن اپراتور سوار می‌شود و بسته به اندازه اپراتور، نوع مختلفی دارد. توجه داشته باشید این قطعه در دو جنس پلاستیکی و ورق آلومینیوم تولید و عرضه می‌شود که وظیفه اصلی آن هدایت هوای خنک و تسهیل گردش آن درون یخچال است.

حال زمانی که قصد تعویض پروانه فنی یخچال را داشتید ابتدا باید نوع یخچال را مورد بررسی قرار دهید و متناسب با آن اقدام به خرید پروانه فن کنید.

منبع: کمپرسور برودتی

rosa بازدید : 4 شنبه 18 فروردین 1403 نظرات (0)

چرخ سجاف رول شده

این مدل چرخ سردوز خانگی مخصوص پارچه‌های نازک است. نحوه کار این چرخ صنعتی به این صورت است که اول لبه پارچه‌ها را در اندازه مناسبی رول می‌کند. سپس به طور هم‌زمان اطراف لبه‌های رول شده را سردوزی می‌کند. این مدل چرخ صنعتی برای سردوزی پارچه‌های ظریف و زیبا مثل پارچه‌های حریر، انواع تور و ابریشم به کار می‌رود.

چرخ‌های سردوز خانگی دارای چند عدد دوک نخ و چند عدد قرقره هستند. بنابراین با کوک رفت و برگشت باعث مسدود شدن لبه‌های درز پارچه می‌شوند. به طور کلی انواع چرخ‌های سردوز خانگی عملیات یکسانی دارند.

یعنی اول از همه لبه‌های اضافه پارچه را برش می‌زنند سپس به طور هم‌زمان با حذف لبه‌های اضافه پارچه و بریدن تار و پودهای بیرون زده از بافت اصلی لباس عملیات دوخت را به شکل زیگزاگ انجام می‌دهند.

منبع: چرخ سردوز از نوع خانگی

rosa بازدید : 5 شنبه 18 فروردین 1403 نظرات (0)

پسته یکی از مغزیجات بسیار محبوب و خوش طعم می‏باشد که دارای طرفداران بسیار زیادی است. مخلوط خلال‏های پسته با نقل خانگی سبب بهبود یافتن طعم و افزایش خواص آن می‏شود. به همین دلیل، شما می‏توانید با اضافه نمودن خلال‏های پسته خواص نقل خانگی خود را چندین برابر افزایش دهید و با میل کردن یک نقل پسته ای خانگی انرژی خود را چندین برابر افزایش دهید و از میل کردن آن لذت ببرید. برای تهیه نقل خانگی پسته ای، کافی است همانند دستور العمل‏های گفته شده مواد نقل را آماده کنید خلال‏های پسته را در هنگام سرد شدن، بر روی نقل‏ها بپاشید و آن‏ها را درون یخچال قرار دهید.

منبع: طرز تهیه نقل خانگی

https://nematinuts.com/%D8%B7%D8%B1%D8%B2-%D8%AA%D9%87%DB%8C%D9%87-%D9%86%D9%82%D9%84-%D8%AE%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C/

rosa بازدید : 7 چهارشنبه 15 فروردین 1403 نظرات (0)

تخمه آفتاب گردان به مقدار زیاد دارای پروتئین است و به همین خاطر بسیار مفید است. اما یکی از مضرات تخمه آفتابگردان به ویژه در رژیم‌ لاغری، کالری بالای آن است. هر ۳۰ گرم از تخمه آفتابگردان کالری حدود ۱۶۵ دارد که میزان زیادی به حساب می‌آید. شباهت استفاده از خواص آفتابگردان و چاق‌کنندگی آن همچون چربی موجود در گردو و خواص گردو است که چنانچه به میزان کافی مصرف شود، سبب چاقی نمی‌شود.

در نتیجه زیاده روی در مصرف تخمه آفتابگردان می‌تواند سبب چاقی و اضافه وزن در انسان شود؛ اما اگر درست و به اندازه مصرف کنید، می‌تواند سبب لاغری انسان نیز شود. تخمه آفتاب گردان، حاوی روغن زیاد، فیبر و پروتئین است. اگر به اندازه مصرف شود باعث احساس سیری در طول روز می شود و از این طریق به کاهش وزن انسان کمک می‌کند.

منبع: تخمه های آفتابگردان

rosa بازدید : 6 شنبه 11 فروردین 1403 نظرات (0)

شوینده ‌‌ها و ضد عفونی کننده‌‌ های فرآیند CIP را برای عاری نگه داشتن محیط از انواع باکتری‌ها به کار می‌برند که نقشی مهم و حیاتی در فرآیند تولید انواع محصولات دارد. تمیز نمودن یا همان CIP به‌‌منظور جلوگیری از آلودگی محصول و همچنین حفظ راندمان پردازش در بخش‌‌های زیر انجام می‌‌گردد:

  • مخازن
  • مبدل‌‌های حرارتی
  • لوله‌‌های دستگاه‌‌ها
  • سایر تجهیزات

شرکت بی‌‌نظیرکاران به عنوان یک تولیدکننده معتبر داخلی، همواره اهمیت حفظ بهداشت در محیط تولید و تأثیر آن بر روی کیفیت و خلوص محصول را درک می‌‌کند. بدین منظور در این شرکت تولیدی شوینده‌های سیستم CIP (تمیز کردن در محل) تولید می‌شود.

منبع: فرآیند CIP

rosa بازدید : 10 شنبه 11 فروردین 1403 نظرات (0)

جای برخی سوختگی‌ها روی مبل مثل سوختگی با خاک سیگار ممکن است فقط باعث لکه‌های سطحی شود؛ ولی برخی مواقع سوختگی آن‌چنان عمیق است که پارچه روی مبل را هم سوراخ می‌کند‌؛ اما هیچ نگران نباشید ما در ادامه چند روش تخصصی برای برطرف کردن جای سوختگی روی مبل را به شما آموزش می‌دهیم.

  • شستشو با مایع پاک کننده

اگر رویه مبل شما با سیگار، اتو، سشوار و هر چیز دیگری فقط به صورت سطحی سوخته است. اول از همه محل سوختگی را با یک مسواک خراب که دیگر نیاز ندارید خوب تمیز کنید. حالا مقداری مایع شوینده را در مقدار کمی آب رقیق کنید و روی جای سوختگی بریزید‌ و به آرامی با پارچه تمیزی لکه را بمالید.

سپس محل شستشو را با پارچه خشکی تمیز کنید و اجازه دهید پارچه مبل در هوای آزاد خوب خشک شود.

  • شستشو با گلیسیرین

روش دیگری که برای از بین بردن جای سوختگی روی مبل پارچه‌ای به شما پیشنهاد می‌کنیم ترکیب آب با گلیسیرین سبزیجات است. برای این کار مقداری آب را با مقداری گلیسیرین سبزیجات به مقدار مساوی قاطی کنید و به آرامی روی جای سوختگی بکشید. اجازه دهید آب و گلیسیرین چند ساعتی روی جای سوختگی بماند. در آخر روی لکه را با پارچه تمیزی خوب پاک کنید.

منبع: خرید به صرفه مبل راحتی

rosa بازدید : 6 شنبه 11 فروردین 1403 نظرات (0)

ماسک یا عینک جوشکاری اتوماتیک یک ابزار بسیار حیاتی برای حفاظت از چشمان جوشکاران محترم به شمار می‌رود که در جوشکاری‌های مختلفی نظیر جوشکاری قوس الکتریکی، جوشکاری MIG و TIG و جوشکاری پلاسما مورد استفاده قرار می‌گیرد.

جوشکاران عزیز می‌توانند با استفاده از این وسیله خطرات ناشی از نور جوشکاری را به حداقل برسانند و در عین حال به‌طور موثری به امر جوشکاری بپردازند. مزایای استفاده از بهترین عینک های جوشکاری اتوماتیک شامل موارد زیر می‌شود.

منبع: جوشکاری با Co2

rosa بازدید : 9 شنبه 11 فروردین 1403 نظرات (0)

پلیمرهای شاخه‌دار:

این نوع از پلیمرها دارای زنجیره‌های بلند و مستقیم هستند، اما شاخه‌های جانبی متفاوتی نیز دارند. به همین دلیل، مولکول‌های آن‌ها به طور نامنظم قرار گرفته و از همین رو دارای چگالی یا دانسیته پایین‌تر، استحکام کششی و نقطه ذوب کمی هستند.

پلیمرهای دارای پیوندهای عرضی و شبکه‌ای:

در این دسته از پلیمرها، واحدهای تکراری با یکدیگر به صورت شبکه‌های سه‌بعدی متصل می‌شوند و ارتباط بین آن‌ها از طریق پیوندهای عرضی شکل می‌گیرد. به دلیل ساختار شبکه‌ای و نوع متصل شدن واحدها، این پلیمرها سخت، سفت و شکننده هستند. از مهم‌ترین این پلیمرها می‌توان به ملامین، رزین فرمالدهید، لاستیک‌های پخت‌شده و غیره اشاره کرد.

منبع: پلیمر چیست؟

rosa بازدید : 5 شنبه 11 فروردین 1403 نظرات (0)

  • سرعت بالای خشک شدن
  • قدرت چسبندگی بسیار بالا
  • داشتن مقاومت سایشی بالا
  • مقاومت سایشی و جوی زیاد
  • داشتن دانه ‌بندی مناسب در رنگ
  • عدم تغییر رنگ با تابش نور آفتاب
  • چسبندگی عالی به سطوح مورد نظر
  • داشتن مقاومت خوب در برابر آب و هوا

منبع: رنگ صنعتی ترافیکی چیست

rosa بازدید : 8 شنبه 11 فروردین 1403 نظرات (0)

اگر می‌خواهید سالن های مرغ داری را عایق کاری کنید عایق پلی یورتان بهترین گزینه است. چون سرعت اجرای فوم پاششی پلی یورتان روزانه به اندازه 1000 متر مربع است. همچنین دستگاه های عایق پلی یورتان مرغداری به کورترین نقاط سالن نگهداری طیور هم دسترسی دارد. از طرفی می‌توانید این نوع عایق های پلی یورتان را به سادگی با مواد ضدعفونی کننده بشویید. همچنین مانع از هجوم حشرات به تالارهای مرغداری شوید.

امروزه نصب و اجرای صحیح عایق های پلی یورتان توانسته مرگ و میر تعدادی زیادی از جوجه‌های تازه متولد شده را با کاهش استرس دمایی کم کند. مهم‌تر اینکه به کار بردن این پوشش های پلیمری تا 70 درصد می‌تواند مصرف گاز، نفت و گازوئیل را در تالارهای مرغ داری کاهش دهد. به همین منظور برای دسترسی سریع و راحت شما به این محصول ما در شرکت مهندسی اسپری فوم بهترین عایق پلی یورتان مرغداری (Chicken and Poultry Insulation) را در بالاترین سطح کیفی و ارزان ترین قیمت بازار ارائه می‌دهیم. تنها کافیست با ما تماس بگیرید.

منبع: عایق سرد نوع پلی یورتان

rosa بازدید : 9 شنبه 11 فروردین 1403 نظرات (0)

عایق صوتی سقف نه تنها در مراحل ساخت ساختمان، بلکه در هر زمانی که نیاز به کاهش صداهای آزاردهنده در محیط داشته باشید، قابل اجراست. این به معنای این است که می‌توانید حتی پس از ساخت و تکمیل ساختمان، در هر مرحله از زندگی ساختمان، اقدام به نصب عایق صوتی سقف کنید.

گروه آپ دکو با بیش از یک دهه تجربه در زمینه عایق صدا، می‌تواند در هر مرحله از فرآیند، از جمله حتی در حالت سکونت، به شما کمک کند. اگر صدایی از سقف شما مزاحمتی ایجاد می‌کند یا نیاز به بهبود اکوستیک محیط دارید، کافی است با مشاوران گروه آپ دکو تماس بگیرید. کارشناسان مربوطه می‌توانند جهت مشاوره، تست صدا و تعیین نیازهای شما به محل شما مراجعه کرده و در اسرع وقت عایق صوتی سقف را نصب کنند.

بنابراین، نصب عایق صوتی سقف تنها در مراحل ساخت نهایتاً اجرایی نیست و می‌تواند در هر زمانی که لازم باشد، به صورت پروژه‌ای وارد عمل شود.

منبع: عایق حرارتی سقف با پلی یورتان

rosa بازدید : 6 شنبه 11 فروردین 1403 نظرات (0)

با این وجود اهمیت این قطعه شناخته شده است حال اگر برای شما سوال پیش آمده است که دستگیره یخچال از کجا بخرم ؟ ابتدا باید با انواع دستگیره یخچال آشنا شوید.

  • دستگیره اهرمی

از جمله انواع دستگیره‌های یخچال که استفاده از آن بسیار رایج است، دستگیره‌های اهرمی است که این قطعه برای باز و بسته کردن درب یخچال از اهرم استفاده می‌کند.

  • دستگیره‌های فشاری

نوع دیگر دستگیر، دستگیره فشاری است که با کمک دکمه‌ای که دارد و با فشار دادن آن درب یخچال باز می‌شود.

  • دستگیره لمسی

و اما جدیدترین نوع دستگیره یخچال در بازار که روز یخچال های جدید کار گذاشته شده است دستگیره لمسی است. این نوع دستگیره از طریق لمس سنسوری که روی آن تعبیه شده است باز می‌شود.

منبع: صنایع برودتی

rosa بازدید : 8 شنبه 11 فروردین 1403 نظرات (0)

ما توصیه می‌کنیم در طراحی نماد سایت خود از نوشته استفاده نکنید تا ساده‌تر به نظر برسد. اما اگر می‌خواهید از نوشته استفاده کنید بهتر است بسیار کوتاه باشد. یعنی نهایتا از ۳ حرف در نماد خود استفاده کنید. برای مثال می‌توانید اول نام برندتان را در آیکن به کار ببرید.

منبع: فاو آیکون

rosa بازدید : 4 شنبه 11 فروردین 1403 نظرات (0)

شرکت جک تا به امروز چرخ خیاطی های بسیار متنوعی را تولید کرده است. انواع چرخ خیاطی جک در 3 نوع زیر دسته‌بندی می‌شود:

  1. چرخ خیاطی میان دوز: مدل میان دوز w4 بیشترین فروش را در ایران داشته است.
  2. چرخ خیاطی سردوز: مدل زیگزال 4 نخ E4S یکی از محبوب‌ترین چرخ خیاطی های سردوز جک به شمار می‌رود.
  3. چرخ خیاطی راسته دوز: از جمله مدل های محبوب راسته دوز جک می‌توان به مدل های F5 و F12 اشاره داشت.

هر یک از این مدل‌ها دارای کاربرد خاصی هستند و معمولاً در کنار یکدیگر برای تکمیل یک لباس به شکل اصولی به کار گرفته می‌شوند. همچنین انواع چرخ خیاطی جک در 3 مدل مکانیکی، پیشرفته یا کامپیوتری تولید می‌شوند. در ادامه این مطلب به معرفی بهترین محصولات جک می‌پردازیم.

منبع: چرخ خیاطی صنعتی جک

rosa بازدید : 5 شنبه 11 فروردین 1403 نظرات (0)

شاید بارها این سوال به ذهنتان آمده باشد که بهترین و تازه ترین بادام زمینی با پوست‌ را کجا بخریم؟ اگر چه شما می‌توانید انواع آجیل از جمله بادام زمینی را حتی از سوپر مارکت های محله تان تهیه کنید؛ ولی پیدا کردن آجیل‌های تازه با طعم عالی کار چندان ساده‌ای نیست.

به همین دلیل ما در فروشگاه آجیل و خشکبار نعمتی بیش از ۶۰ سال است که در حوزه خرید و فروش انواع آجیل و خشکبار فعال هستیم‌. تنها هدف ما این است که ما بتوانیم محصولات تازه و با کیفیت را به تمام شما هم‌وطنان گرامی در اقصی نقاط کشور برسانیم. تنها کافیست با چند کلیک ساده سفارش خود را ثبت کنید تا ما خوش‌طعم‌ترین بادام زمینی با پوست، بادام زمینی بدون پوست، بادام زمینی خام، بادام زمینی شور، بادام زمینی سرکه‌ای و سایر آجیل‌ها و خشکبارهای متنوع را درب منزل به شما تحویل بدهیم.

منبع: پسته احمد آقایی نمکی_زعفرانی

rosa بازدید : 6 چهارشنبه 08 فروردین 1403 نظرات (0)

  • تأمین حرارت: تورچ قادر است حرارت لازم برای ذوب کردن قطعات کار را فراهم کند. این حرارت به صورت قوس الکتریکی یا شعله گازی تولید می‌شود و می‌تواند قطعات فلزی را به دمای ذوب برساند.
  • ایجاد قوس الکتریکی: تورچ الکتریکی قادر است قوس الکتریکی بین الکترود و قطعه کار ایجاد کند.
  • ایجاد شعله گازی: تورچ گازی قادر است شعله گازی با دمای بالا ایجاد کند. این شعله گازی می‌تواند قطعات کار را به دمای ذوب برساند و اتصال جوش مورد نیاز را ایجاد کند.
  • کنترل و جهت‌دهی حرارت: تورچ جوشکاری به اپراتور این امکان را می‌دهد تا حرارت را به طور دقیق کنترل کند و آن را به قسمتهای خاص قطعه کار جهت دهد. این کنترل حرارت بسیار مهم است زیرا باعث می‌شود قطعات کار دقیق و با کیفیت بالا جوش بخورند.
  • استفاده از گاز محافظ: برخی از تورچ‌های جوشکاری، مانند تورچ جوشکاری آرگون و تورچ جوشکاری میگ، از گاز محافظ برای جلوگیری از تماس قطعه کار با هوا استفاده می‌کنند. این گاز محافظ، از اکسیژن و رطوبت جلوگیری کرده و به کیفیت جوشکاری کمک می‌کند

منبع: میناسیان

rosa بازدید : 9 چهارشنبه 08 فروردین 1403 نظرات (0)

  1. همچنان یخچال را خاموش بگذارید.
  2. از محلول آب و صابون ملایم یا محلول آب و سرکه برای پاک کردن سطوح بیرونی یخچال استفاده کنید. با دستمال نرم یا اسفنج مرطوب، سطوح را پاک کنید. از دستمال یا اسفنج خیس به محلول تمیز کننده استفاده کنید و سپس با دستمال خشک پاک کنید.
  3. برای پاک کردن قطعات فلزی یا استیل یخچال، می‌توانید از محلول آب و سرکه استفاده کنید. قبل از پاک کردن، مطمئن شوید که محلول آب و سرکه به طور کامل خشک شده است تا از ظاهر شدن لکه‌های آبی روی سطح فلزی یخچال جلوگیری کنید.

منبع: شوینده جدید سرویس بهداشتی

rosa بازدید : 10 چهارشنبه 08 فروردین 1403 نظرات (0)

  • افزایش اشتها
  • تحریک اشتها
  • افزایش سطح انرژی
  • افزایش وزن کودکان
  • بهبود رشد و وزن گیری
  • افزایش اشتهای بزرگسالان
  • مکمل غذایی و رشد کودکان
  • کالری موردنیاز سوخت و ساز

منبع: شربت اشتها آور اپتایت

https://ahwazpharma.com/product/pedia-best-appetite-syrup/

rosa بازدید : 12 چهارشنبه 08 فروردین 1403 نظرات (0)

در این دسته از پلیمرها، واحدهای تکراری با یکدیگر به صورت شبکه‌های سه‌بعدی متصل می‌شوند و ارتباط بین آن‌ها از طریق پیوندهای عرضی شکل می‌گیرد. به دلیل ساختار شبکه‌ای و نوع متصل شدن واحدها، این پلیمرها سخت، سفت و شکننده هستند. از مهم‌ترین این پلیمرها می‌توان به ملامین، رزین فرمالدهید، لاستیک‌های پخت‌شده و غیره اشاره کرد.

منبع: پلیمر نوین چیست؟

rosa بازدید : 8 چهارشنبه 08 فروردین 1403 نظرات (0)

حال با وجود آن چه در خصوص مواد اولیه فوم پلی یورتان گفته شد لازم است که ساختار این فوم ها را نیز بشناسیم. در واقع ساختار پلی یورتان در دو دسته ساختار سلول باز و سلول بسته طبقه‌بندی می‌شود. به طوری که فوم های سلول باز کاملاً نرم و انعطاف‌پذیر هستند و دیواره‌های آن به گونه‌ای است که با حباب‌های سبز شکافته می‌شود و سپس هوا فضاهای موجود را پر می‌کند و در نهایت فوم نرم تشکیل می‌شود؛ اما فوم سلول بسته سفت و سخت است.

منبع: عایق سرد پلی یورتان

rosa بازدید : 11 چهارشنبه 08 فروردین 1403 نظرات (0)

در ادامه مطلب اجرای عایق فوم پلی‌ یورتان پاششی به عملکرد این فوم در برابر عایق‌های حرارتی فیلری می‌پردازیم.

عموما برخی از ساختمان‌ها شرایط خاص خود را دارند و همه ساختمان‌ها شامل اداری و مسکونی نیستند، چرا که مرغ‌داری، گاوداری و سایر ساختمان‌های دیگر نیز با شرایط محیطی خاص وجود دارند که حشرات و سایر مشکلات را به خود جذب می‌کنند. این موارد از عوامل آسیب به محیط و جانداران است.

در حالی که عایق‌های حرارتی فیبری مانعی برای عبور هوا به داخل ساختمان‌ها نسیتند، عایق‌های پاششی از نفوذ رطوبت، گرد و غبار، حشرات و سایر موارد دیگر جلوگیری می‌کنند.

قیمت فوم پلی‌ یورتان

قیمت فوم و اجرای عایق فوم پلی‌ یورتان پاششی دارای قیمت ثابتی نیست. در ادامه عوامل تاثیرگذار روی قیمت آن را بیان نموده‌ایم:

پیش‌ ساخته نبودن

  • اجرای عایق در مکان پروژه‌ها مهم‌ترین عامل تغییرات قیمت است.

نوع مواد پلی‌ یورتان و برند آن

  • نوع و کیفیت مواد پلی یورتان و مارک آن در قیمت خرید بسیار تاثیرگذار است. به طور طبیعی هر چه عایق از برند معتبرتر و مواد سازنده با کیفیت‌تری تولید شوند به نسبت قیمت آن نیز بالا خواهد بود.

منبع: عایق حرارتی نوع پلی یورتان

rosa بازدید : 11 چهارشنبه 08 فروردین 1403 نظرات (0)

نکته مهم دیگر در راهنمای استفاده از ریموت کولر گازی، چگونگی خارج کردن اسپلیت از حالت فن است. در این خصوص باید بدانید خاموش کردن فن اسپلیت در مدل‌های مختلف کولر گازی ممکن است متفاوت باشد.

برای این منظور باید دکمه fan را بر روی ریموت انتخاب کنید و با استفاده از این دکمه می‌توانید سرعت فن را افزایش یا کاهش دهید و یا فن را خاموش نمایید. از آنجایی که در همه کنترل‌ها این دکمه قابل مشاهده است به راحتی می‌توانید آن را پیدا کنید.

قفل کودک کنترل کولر گازی

در راهنمای استفاده از ریموت کنترل کولر گازی نکته مهم دیگری که باید توجه داشته باشید نحوه فعال و غیر فعال کردن قفل کودک این کنترل است. برای این منظور معمولاً در بیشتر کنترل‌ها چنانچه کلید مثبت و منفی با هم فشار داده شود و چند ثانیه آن را نگه دارید قفل کودک فعال و یا غیر فعال خواهد شد.

منبع: کابل کولر گازی

rosa بازدید : 6 چهارشنبه 08 فروردین 1403 نظرات (0)

هیچ وقت برای انتقال اطلاعات بین دو پلاگین سئو دیر نیست. این دو پلاگین امکان انتقال تمامی تنظیمات و اطلاعات مربوط به سئو وب‌سایت را دارند، بنابراین می‌توانید به راحتی از یکی به دیگری منتقل شوید و برعکس. این بدان معناست که نیازی نیست نگران باشید که اگر با یک پلاگین شروع به کار کرده‌اید، باید برای همیشه با آن ادامه دهید. این اطلاعات مهمی است که باید در نظر گرفته شود زیرا می‌تواند تصمیم‌گیری در مورد استفاده از یکی از این پلاگین‌ها را آسان‌تر کند

در آخر کلام برای نتیجه گیری تفاوت رنک مث و یواست سئو می‌توان گفت که هیچ کدام از این پلاگین ها کار سئو کردن کل سایت را انجام نمی‌دهند. ولی افزونه رنک مث از نظر عملکرد بسیار عالی کار می‌کند و استفاده از آن بسیار مقرون به صرفه است. همچنین به کاربران خود آپدیت های بیشتری را ارائه می‌دهد. از طرفی رنک مث خیلی باکیفیت‌تر از یواست سئو تصاویر، فیلم‌ها و اطلاعات را INDEX می‌کند. اما ناگفته نماند که افزونه یواست سئو هم سازگاری خوب و مناسبی با وب سایت های وردپرسی دارد. همچنین به علت عدم سازگاری هیچ مشکلی را برایتان ایجاد نمی‌کند.

منبع: تفاوت رنک مث و یواست

rosa بازدید : 10 چهارشنبه 08 فروردین 1403 نظرات (0)

چرخ خیاطی ژانومه مدل 804 استوک ژاپن شرکت ژانومه در راه تولید محصولات لوازم خانگی با به کارگیری از آخرین فناوری و نوآوری های روز صنعت نساجی الگویی برای صنعت دوخت و دوز و نساجی جهان می باشد. این شرکت با روند بنیادی تحقیقات، توسعه ای کاربردی و انجام مطالعات با توجه به نیاز روزمره مخاطبان خود و آینده نگری در حوزه صنعت خود با ارتقای سطح کیفی و گسترش تنوع تولیدات، محصولات خود را در سطح ملی و بین المللی ارائه می دهد. چرخ خیاطی ژانومه به موفقیت خود مطمئن است زیرا با تلاش روز افزون خواستار ارتقاء سطح کیفی محصولات و خدمات جهت افزایش رضایت مشتریان با شناسایی و پاسخگویی سریع به نیاز ها روزمره مخاطبان خود، گام های محکم تر برای رسیدن به آینده بهتر بر می­ دارد. ابن شرکت خواستار کسب عنوان برترین در زمینه فعالیت خود است و از این باب حفظ و صیانت این امر از ارزش های اساسی ایشان می ­باشد.

منبع: خرید چرخ خیاطی ژانومه

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • سپهر اسیا
  • دلتافیکس
  • جراحی میوم
  • بررسی انواع نورپردازی سقف و نکات آن
  • فروشگاه اینترنتی لباس زیر زنانه خانوم خانوما
  • تینو
  • Fluxgate FLUXMASTER دستگاه مغناطیس سنج
  • چنگال اندرو و سوپر چنگال
  • چلغوزه
  • گچ بری ساختمان
  • ترمیم واژن
  • ملزومات خواب کودک
  • هواگیری سیستم ترمز
  • دتکتور
  • موهای کرکی
  • ویزای مولتی کانادا
  • تحصیل در ترکیه
  • مشاوره سئو
  • فنون معامله گری پیشرفته در آتی زعفران
  • اجاره خانه در ترکیه
  • Brock University
  • ماسک دور چشم
  • روکش نانو
  • تسمه تایم
  • تشک بازی نوزاد
  • نمونه برداری از آندومتر
  • بالکن
  • فواید آجیل برای کودکان
  • ثبت شرکت در ترکیه
  • سیستم مالیاتی کانادا
  • ماساژ صورت
  • سیستم اعلام حریق
  • سیستم اعلام حریق
  • بلبرینگ
  • بلبرینگ
  • شیشه شیر نوزاد
  • شیشه شیر نوزاد
  • غربالگری سرطان سینه
  • پله استیل
  • ضدعفونی کردن آجیل و خشکبار
  • طراحی سایت
  • تحلیل بنیادی
  • چراغ جلو و چراغ خطر
  • هزینه مهاجرت به کانادا
  • راه اندازی شرکت در ترکیه
  • افزایش شیر مادر
  • سونوگرافی
  • سونوگرافی
  • درب پارکینگ
  • فوم تزریقی
  • فوم تزریقی
  • نصب ایزوگام
  • رنگ سیلیکونی نسوز
  • لیفت بینی بدون جراحی
  • نوسان گیری در بورس
  • تشخیص پسته مرغوب
  • مشاوره شبکه های اجتماعی
  • دریافت گواهی نامه در کانادا
  • کاسه نمد
  • عکاسی صنعتی
  • واشر سرسیلندر
  • عایق کاری صوتی
  • باتری خودرو
  • صحیح ترین روش برای در آغوش گرفتن نوزاد
  • صحیح ترین روش برای در آغوش گرفتن نوزاد
  • کیست تخمدان
  • کیست تخمدان
  • نمای آجری
  • نمای آجری
  • خواص انجیر خشک
  • خواص انجیر خشک
  • ارزش سهام عدالت
  • ارزش سهام عدالت
  • شرایط خرید ملک در ترکیه
  • علت ریزش مو
  • پشم سنگ
  • وان حمام نوزاد
  • عفونت واژینال
  • نمای شیشه ای
  • پسته
  • مدیریت لینکدین
  • شجاع پارت
  • قرارداد آتی
  • ماسک صورت
  • دردهای لگنی
  • سرمایه گذارى در املاک
  • خشکبار
  • سرمایه گذارى در املاک
  • سرمایه گذارى در استارت آپ
  • تبلیغات در صفحات پربازدید
  • مدیریت اینستاگرام
  • مهاجرت خوداشتغالی
  • مشاوره قبل از بارداری
  • روش های جلوگیری از بارداری
  • مراقبت‌های دوران پس از زایمان و شیردهی
  • مراقبت های حین بارداری
  • طراحی ساختمان
  • طراحی و ساخت ویلا و باغ
  • بازسازی منازل مسکونی
  • موشن گرافیک
  • دانلود سریال جدید
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 427
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 91
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 161
  • بازدید ماه : 406
  • بازدید سال : 10,797
  • بازدید کلی : 15,586