loading...
vaseflowers2023
rosa بازدید : 28 چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

اصول طراحی بنر چیست؟

سال‌هاست که بنرها در چهار چوب یک طراحی هنری و گرافیکی به شکل پارچه و یا کاغذ به جهت اطلاع رسانی و تبلیغات توانسته‌اند کاربردهای فراوانی داشته باشند؛ اما امروز این روش به سبکی نوین خود را معرفی کرده است و تبلیغات را در دنیای مجازی مانند سایت‌های پربازدید، شبکه های اجتماعی، بنرهای کلیکی و بسیاری مدل‌های دیگر انجام می‌دهد. چرا که تبلیغات آنلاین هیچ موقعیت مکانی و زمانی ندارد و طیف گسترده‌ای از مخاطبان می‌توانند آن را بازدید کنند.

البته این روزها بنرها با طراحی چاپی و اینترنتی بیشتر برای معرفی برندهای تجاری و افزایش فروش به کار می‌روند که بسته به نیاز مشتری در نمونه‌های مختلفی طراحی می‌شوند.

 

انواع طراحی بنر

به طور کلی بنرها در ۲ گروه اصلی با نام بنرهای گیف و همچنین بنرهای فلش دسته‌بندی می‌شوند که هر کدام طراحی های مختلفی دارند. مثلاً طراحی‌های بنر گیف عبارت‌اند از:

بنرهای ثابت

این بنرها در قالب یک فرمت GIF حاوی تصویرها و متن‌های مختلف طراحی می‌شوند که تحرکی ندارند.

بنرهای متحرک

این بنرها شامل تعدادی بنر ثابت است که توسط فتوشاپ طراحی شده‌اند و غالباً خاصیت تغییرپذیری دارند. البته هر کدام می‌توانند در سبک‌های مختلفی مانند:

سبک معمولی

سبک رئالیسم

و همچنین سبک فلت طراحی شوند.

 

کاربرد طراحی بنر

با توجه به کاربردهای زیادی که بنرها در مواردی مانند تبلیغات، شبکه های اجتماعی، وب‌سایت‌ها، اپلیکیشن ها، اماکن عمومی و صنعت دارند؛ امروزه طراحان گرافیکی سعی می‌کنند تا با تولید و انواع بنر استاتیک، بنر چاپی و… اصولاً طراحی‌های مختلفی از بنر را به صورت:

طراحی‌های بنر تبلیغات

طراحی‌های بنر فروشگاهی

طراحی‌های بنر اینستاگرام

طراحی‌های بنر مذهبی

طراحی‌های بنر تسلیت

و همچنین طراحی‌های بنر تلگرام انجام دهند.‌

 

برندهای برتر طراحی بنر

طراحی بنر یکی از پرطرفدارترین شیوه‌های تبلیغاتی و اطلاع رسانی است که تلفیقی از تصاویر و متن می‌باشد. این روش بیشتر به صورت پارچه‌ای و کاغذی شناخته شده است. در صورتی که طراحی های بنری در شبکه های اجتماعی و وب‌سایت‌ها نیز بسیار کارآمد است. پس با ما در این بخش از برند آنالیز همراه شوید تا در مورد طراحی های بنر صحبت بیشتری داشته باشیم.ضمن اینکه در انتهای این مقاله ما به شما ۱۰ برند برتر را که در زمینه طراحی های بنر مهارت دارند؛ معرفی می‌کنیم تا شما مطابق با بودجه مالی، سلیقه شخصی، بررسی امتیاز وب‌سایت مورد نظر، میزان رضایت کاربران و مشتریان و همچنین نوع خدمات خود، بهترین این مراکز را انتخاب نمایید.‌

 

معرفی طراحی بنر فلش

این نوع بنرها عمدتاً با استفاده از فرمت Swf قابل طراحی هستند و نظیر بنرهای گیف از تصویر و متن‌های مختلفی برخوردار می‌باشند که اصولاً متحرک خواهند بود.

مزایا

قابلیت افزودن فریم‌های بیشتر

قابلیت افزودن افکت‌های ویژه و حرفه‌ای

حجم کمتر

معایب

برای طراحی چنین بنرهایی می‌بایست فلش پلیر را نصب کنید که همین امر سبب شده است تا این دسته از طراحی‌های بنر بازدهی کمتری را ارائه دهند.

 

طراحی انواع بنر تعاملی

در این روش طراحی توسط نمونه‌های مختلفی از نرم‌افزارها و برخی تکنولوژی‌های رسانه‌ای انجام می‌شود. بنابراین برخی ویژگی‌ها را به بنرها اضافه می‌کنند تا بتواند تعامل‌پذیری ویژه‌ای را به دست آورد. جالب است بدانید که این نمونه بنرهای تعاملی بیشتر به شکل فلش طراحی می‌شوند.

 

طراحی بنر گیف

تفاوت آشکاری که طراحی‌های بنر گیف با طراحی‌های بنر فلش وجود دارد تنها در نوع فرمت آن‌ها می‌باشد.

مزایا

برای اجراشدن به هیچ برنامه‌ای برای نیاز ندارد.

بازدهی بالا

هزینه کم

معایب

در طراحی چنین بنرهایی غالباً امکان افزودن بعضی از افکت‌ها وجود ندارد؛ اما نکته مهم اینجاست که بنرهای فلش می‌توانند به بنرهای گیف تبدیل شوند، بنابراین بنرهای گیف کاربری‌های بیشتری دارد.

 

سخن پایانی

چنانچه می‌خواهید بهترین طراحی های بنر را در نمونه‌های گیف و فلش انجام دهید تا بتوانید در دنیای مجازی بیشترین بازدیدکننده را به سمت خود جلب کنید می‌بایست از مهارت بهترین گرافیست‌ها بهره ببرید.

بنابراین ما در ادامه‌ی این بخش از برند آنالیز سعی کرده‌ایم با معرفی ۱۰ برند برتر در زمینه طراحی‌های بنر گرافیکی بهترین مراکز طراحی انواع بنر را در اختیار شما قرار دهیم تا شما به راحتی و در کمترین زمان از میان بهترین مراکز، یکی را انتخاب نموده و از خدمات خود نهایت رضایت را داشته باشید.

rosa بازدید : 25 چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

یکی از روش‌های برقراری ارتباط و تبلیغات که از جمله روش‌های مقرون به صرفه برای ارتباط برقرار کردن با مخاطبان هدف است، ایمیل مارکتینگ می‌باشد. این روش از ابزارهای ارتباطی بسیار خوب برای ارتباط کاری و تبلیغاتی به شمار می‌رود که دارای اثربخشی زیادی است. به همین علت در صندوق دریافت اغلب افراد، ایمیل‌های مختلف تبلیغاتی وجود دارد. ولی امروزه اکثر شرکت‌ها در تلاش هستند تا به طور هدفمند با مخاطبان در ارتباط بوده و تبلیغات بیشتری برای خود رقم بزنند‌.

خبرنامه‌ها از بهترین انواع ایمیل مارکتینگ هستند که در آن‌ها می‌توان محتوای جدید سایت مانند ویدیو، مقالات و غیره را معرفی کرد. همچنین در خبرنامه‌ها می‌توانید به معرفی محصولات جدیدتان هم بپردازید. بنابراین در صورتی که شما عضو خبرنامه‌های هفتگی باشید، مدل‌های مختلف آن را مشاهده کرده‌اید.

 

برندهای برتر ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی یکی از روش‌های جدید برای ارتباط برقرار کردن با مخاطبان می‌باشد. ایمیل‌ها و پیامک‌ها از ابزارهای رسمی برای برقراری ارتباطات هستند که هنوز جایگزین خوبی برای آن‌ها پیدا نشده است. بنابراین اگر شما می‌خواهید با این شیوه تبلیغاتی آشنا شوید ما شما را در این بخش از برند آنالیز با بازاریابی و تبلیغات ایمیلی آشنا می‌کنیم.همچنین مزایای این روش را برای شما بررسی کرده و با معرفی ۱۰ برند برتر در زمینه ارائه خدمات ایمیل مارکتینگ شما را با مراکزی که این کار را به صورت تخصصی انجام می‌دهند آشنا خواهیم کرد. این مراکز با توجه به نوع موقعیت مکانی، خدمات و مزایا و امتیازهایی که دارند دسته‌بندی ‌شده‌اند و شما می‌توانید از میان آن‌ها برند متناسب با نیاز خود را انتخاب کنید.

 

مزایای ایمیل مارکتینگ

این روش از تبلیغات و بازاریابی دارای مزایای بسیار زیادی می‌باشد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها بازگشت سرمایه بالا می‌باشد. امکان محاسبه بازگشت سرمایه در بازاریابی ایمیلی به ‌صورت دقیق وجود دارد. بنابراین می‌توان گفت این نوع ایمیل در سال‌های اخیر یکی از راه‌های تأثیرگذار برای بازاریابی آنلاین شناخته شده است.

یکی دیگر از مزایای که ایمیل مارکتینگ دارد، هزینه ارزان آن و سرعت بالاست. در مقایسه با دیگر روش‌های بازاریابی این روش سریع تر و ارزان‌تر بوده و فقط لازم است قیمت یک سرویس ارسال ایمیل را پرداخت کرد که با توجه به میزان مصرف کاربران این نرخ تعیین می‌شود. همچنین بازاریابی ایمیلی از انعطاف‌پذیری بالایی برخوردار می‌باشد و هر نوع محتوایی با استفاده از ایمیل را می‌توان ارسال کرد که این محتواها شامل متن، عکس، ویدیو، لینک و فایل هستند. از دیگر مزایای این نوع ایمیل این است که جمع آوری ایمیل کار بسیار راحتی می‌باشد.

 

بازاریابی ایمیلی

از زمانی که اینترنت در زندگی بشر وارد شد، یکی از راهکارهای مهم برای رونق و ارتباط کسب‌وکارها ایمیل‌ها بودند. بنابراین می‌توان گفت مطابق با تحقیقات انجام شده نزدیک به 4 میلیارد نفر در دنیا از ایمیل‌ها استفاده می‌کنند. به طوری که می‌توان افراد کمی را پیدا کرد که با وجودی که کاربر اینترنت هستند، ایمیل ندارند. ممکن است برخی از افراد استفاده بسیار کمی از ایمیل خود داشته باشند، ولی به هر حال دارای یک ایمیل هستند که در مواقع نیاز از آن استفاده کنند.

در مورد ایمیل مارکتینگ هم باید گفت این کار فقط ارسال کردن انبوه ایمیل‌ها نیست و انجام دادن آن کار چندان سختی نیست. اما لازم است که هدف نهایی در بازاریابی با استفاده از ایمیل، کسب درآمد یا دستیابی به هر هدف دیگری مشابه آن باشد. بنابراین مانند هر روش بازاریابی دیگری لازم است به اصول و نکات مهم در این زمینه دقت کرد. البته ممکن است که برخی از این نکات در زمان عمل به تخصص، آزمون و خطا نیاز داشته باشند.

 

سخن پایانی

همان گونه که در مورد ایمیل مارکتینگ در این بخش از برند آنالیز آمده است، این روش بازاریابی از مزایای بسیار زیادی برخوردار می‌باشد و از طریق آن می‌توان توجه مخاطبان زیادی را به سوی خود جلب کرد. بنابراین در این بخش شما را با ۱۰ برند برتر و شرکت معتبر برای ارائه خدمات بازاریابی ایمیلی آشنا می‌کنیم و شما می‌توانید از میان این برندها گزینه مناسب با موقعیت خود را انتخاب کرده و از خدمات آن‌ها به نحو احسن بهره‌مند شوید.

rosa بازدید : 30 چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

طراحی در شبکه‌های اجتماعی زیر مجموعه مهمی از محتوای گرافیکی است که می‌تواند راه‌های ارتباطی شما با مخاطبان و مشتریان را قوی‌تر کند‌. پس برای اینکه بتوانید در گرافیک شبکه های اجتماعی، مهارت بیشتری به دست آورید ما در این بخش از برند آنالیز شما را با این موضوع آشنا می‌کنیم.ضمن اینکه شما می‌توانید در انتهای این مقاله با ۱۰ برند برتر در این زمینه آشنا شوید.

در این صورت می‌توانید بهترین مراکز تخصصی را در زمینه طراحی و بازاریابی در شبکه های اجتماعی انتخاب کرده و با دریافت بهترین خدمات از این مراکز، مؤثرترین پیام‌ها را در شبکه های اجتماعی به مخاطبین خود انتقال دهید.

اصول طراحی در شبکه‌های اجتماعی

دقت داشته باشید که برای اجرای یک طراحی فوق‌العاده در شبکه های اجتماعی می‌بایست تمرکز خود را بر روی اصولی از قبیل:

طراحی تصاویر

استراتژی زمان

نحوه قرار گرفتن تصویر در شبکه های اجتماعی

شیوه برقراری ارتباط با مشتریان

رنگ‌بندی ایده آل متناسب با سلیقه و علاقه مخاطبان

و همچنین به کار بردن جملاتی کوتاه بر روی تصاویر همانند تیزرهای تبلیغاتی معطوف کنید. اگر چه شما امکان استفاده از هر تصویری را در شبکه ‌های اجتماعی دارید و می‌توانید آن را به صورت یک طراحی ساده با مشتریان خود به اشتراک بگذارید.

اما یک کسب و کار برای ارتقاء یافتن، علاوه بر انتشار محتوای اختصاصی در شبکه های اجتماعی به تصاویری نیاز دارد که دارای طراحی اصولی و خاص باشند تا تصاویر بتوانند برند را به طور منحصربه‌فرد در میان میلیون‌ها عکس و تصویر دیگر به خوبی نمایش دهند. بنابراین یک طراحی ایده آل می‌تواند رونق و جذابیت هر نوع کسب و کاری را تضمین نماید.

چرا طراحی در شبکه‌های اجتماعی ؟

امروزه صاحبین مشاغل مختلف به سمت شبکه‌هایی مانند اینستاگرام، لینکدین، تلگرام و اپلیکیشن های دیگری نظیر فیسبوک روی آورده‌اند. بنابراین مشاهده می‌شود که بیشتر افراد توسط محتوای متنی و استفاده از تصاویر گرافیکی زیبا با یک روش مؤثر به راحتی می‌توانند محصولات و خدمات خود را به مخاطبان بسیاری معرفی نمایند.

با این حال به کار بردن تصاویری مرتبط با موضوع کسب و کار و طراحی آن در حالت‌های مختلف می‌تواند جذابیت بیشتری از برند شما در شبکه های اجتماعی ایجاد کند.

بهترین تصویر برای طراحی گرافیکی شبکه های اجتماعی

از آنجایی که تصاویری با موضوع حال می‌توانند برای مخاطبان، درک درستی را فراهم آورند، پس برای رسیدن به این هدف می‌توانید عکاسی کنید و از تلفیق تصویرهای حقیقی با تم گرافیکی یک ترکیب فوق‌العاده را خلق نمایید. یا کاملاً با ایده‌هایی خلاقانه تصاویر و فضاهای مناسبی با محوریت طنز یا جدی را طراحی کنید.

خوب است بدانید تصاویر کارتونی در پلتفرم اینستاگرام بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد. البته فراموش نکنید که تصاویر انتخاب شده می‌بایست با شبکه اجتماعی موردنظرتان هماهنگی داشته باشد. همچنین در نهایت سعی کنید نوع چینش تصویرها را به صورت خاص انجام دهید.

آموزش محتوای گرافیکی شبکه های اجتماعی

برای اینکه شما بتوانید با استراتژی درستی طراحی در شبکه های اجتماعی را انجام دهید می‌بایست هدف اصلی برندتان را به درستی تعیین کنید. همچنین باید همیشه در شناسایی مخاطبان خود بکوشید تا بتوانید طراحی را آن طور که مورد علاقه و روحیات مشتریان است انجام دهید. یعنی به این مهم دست یابید که قرار است برند شما چه گروه از مخاطبان را تحت تأثیر قرار دهد. بعلاوه اینکه ب شما توصیه می‌کنیم هیچ گاه استفاده از تصویرها و اشکال مرتبط با برند و نوع فعالیت کسب و کار را فراموش نکنید.

معمولاً به کار بردن اشکال هندسی به عنوان کادربندی می‌تواند جذابیت زیادی را در طراحی تصاویر ایجاد کند.

رنگ‌های اختصاصی در گرافیک شبکه های اجتماعی

معمولاً به کار بردن رنگ‌های اختصاصی در حوزه طراحی در شبکه های اجتماعی می‌تواند نقش بسیار مهمی را ایفاء کند. پس سعی کنید با شناسایی مخاطبان و رنگ‌های مورد توجه آن‌ها، انتخاب رنگ تصاویر و تم گرافیک شبکه های اجتماعی را برای خود آسان‌تر کنید. برای مثال رنگ‌های روشن و ملایم مانند آبی نمایش‌دهنده آرامش و ملایمت است و رنگ‌های قرمز یا نارنجی می‌توانند حس انرژی و نشاط را به تصویر بکشند.

سخن پایانی

اگر می‌خواهید با طراحی در شبکه های اجتماعی به کسب و کار خود رونق ببخشید حتماً با تمرکز بر روی مخاطبان هدف خود اطلاعات دقیقی را از انتخاب تصویر، طرح گرافیت و رنگ‌بندی تصاویر داشته باشید پس بهتر است این کار را به مراکز تخصص و افراد متخصص در این زمینه بسپارید.

بنابراین ما در ادامه این بخش از برند آنالیز با معرفی ۱۰ برند برتر، بهترین و معتبرترین مراکز طراحی در شبکه های اجتماعی را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید بر اساس خدمات و امتیازبندی‌های مرکز موردنظر و همچنین بر اساس خدمات مورد انتظار و دیگر موارد مهم، بهترین مراکز انجام طراحی و گرافیک در شبکه های اجتماعی را برای این خدمات انتخاب کنید.

 

rosa بازدید : 22 چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

طراحي وب‌سايت يک موضوع بسيار مهم براي داشتن وب سايت مي‌باشد که امروزه در کنار شبکه‌ هاي اجتماعي از اهميت بيشتري برخوردار مي‌باشد و موجب بهبود ارتباط با مخاطبان خواهد شد. براي مثال تصور کنيد که شما يک وب سايت فروشگاهي داريد، براي اينکه بتوانيد با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنيد يا از طريق عکس محصولات خود را به آن‌ها معرفي کنيد، لازم است که يک وب سايت فروشگاهي کامل و مناسب براي آن‌ها ايجاد کنيد که کاربران بتوانند خيلي راحت و سريع از طريق اين وب سايت براي خريد اقدام کنند. همچنين از طريق وب سايت فروشگاهي شما مي‌توانيد آمار دقيق بازديد کاربران، ميزان فروش و ديگر فعاليت‌ها را مديريت کنيد  .

 

موارد مهم براي طراحي سايت

طراحي وب‌سايت بايد به‌گونه‌اي انجام شود که سايت موردنظر بر اساس جديدترين فناوري‌ها و استانداردهاي روز دنيا طراحي شود. سئو و بهينه بودن وب سايت از نظر ساختاري يکي از موارد مهم در طراحي وب سايت مي‌باشد که تحليل گران با بررسي کليه نکات مي‌توانند وب سايت را مطابق با استانداردهاي توليد شده و مورد تائيد موتورهاي جستجو ايجاد کنند.

در زمينه طراحي وب‌سايت شرکتي نيز لازم است اين طراحي به‌گونه‌اي انجام شود که در مورد کسب‌وکار موردنظر يک تصوير مناسب و حرفه‌اي ارائه شود. همچنين طراحي وب‌سايت‌هاي شرکتي بايد طوري انجام شود که داراي اطلاعات مفيد و کاملي در رابطه با فعاليت‌هاي شرکت بوده و سبب شود تا بازديدکنندگان در همان ابتداي ورود به سايت به مشتري دائمي تبديل شوند.

فاکتورها و مفاهيم مهم براي طراحي وب‌سايت

براي انجام طراحي وب‌سايت بايد يک قالب و چارچوب مشخص تعيين کرد و کليه استانداردها، اصول طراحي وب سايت و توجه به تکنولوژي‌هاي روز را براي اين موضوع در نظر گرفت. بنابراين از جمله اصول مهم براي طراحي وب‌سايت مي‌توان به مواردي مانند

 

برندهاي برتر طراحي سايت

طراحي سايت از جمله امور مهمي است که امروزه بسياري از کسب‌وکارها براي حضور در دنياي مجازي و افزايش فروش خود از آن استفاده مي‌کنند. در اين زمينه مي‌توان گفت طراحي يک وب‌سايت بايد به صورت کاملاً حرفه‌اي و تخصصي انجام شود تا علاوه بر ظاهر زيبا داراي زيرساخت‌هاي اصولي هم باشد. با اين حال قصد داريم در اين بخش از برند آناليز شما را با موارد مهم طراحي وب سايت حرفه‌اي آشنا کنيم تا از اين طريق بتوانيد با داشتن يک وب‌سايت حرفه‌اي، مشتريان و مخاطبين خود را افزايش دهيد.

همچنين در انتهاي اين بخش شما را با 10 برند برتر و شرکت معتبر در زمينه طراحي تخصصي وب سايت آشنا مي‌کنيم تا بتوانيد سايت خود را به صورت حرفه‌اي طراحي کرده و از خدمات اين برندها بهره‌مند شويد. لازم است بدانيد اين مراکز داراي دسته‌بندي مختلفي بر اساس موقعيت مکاني، امتياز، خدمات و غيره مي‌باشند که شما مي‌توانيد به راحتي و با توجه به شرايط خود يک برند مناسب را انتخاب کنيد.

انتخاب بهترين شرکت‌ها براي طراحي وب‌سايت

در روند طراحي سايت به تخصص‌هاي مختلف و همچنين افراد باتجربه نياز مي‌باشد. در واقع طراحي وب سايت مانند ساختن يک برج است که براي ساخت آن به افراد مختلف با تخصص‌هاي مختلف نياز مي‌باشد. از اين رو طراحي وب‌سايت نيز بايد توسط تحليلگران، طراحان، پشتيبانان، مديران، برنامه نويسان و … به صورت هماهنگ در کنار يکديگر انجام شود.

ضمن اينکه بعد از پياده‌سازي کامل سايت مي‌توان از پيشنهادات هوشمندانه که متخصصين بازاريابي ديجيتال و بازاريابي محتوايي به ارائه مي‌دهند استفاده کرد تا در محيط مجازي حضوري موفق داشته باشيد. با اين حال شما مي‌توانيد براي سفارش طراحي وب‌سايت از شرکت‌هاي حرفه‌اي که در اين زمينه مشغول به فعاليت هستند و داراي پرسنل متخصص در حوزه طراحي مي‌باشند، کمک بگيريد. لازم است بدانيد اين شرکت‌ها براي سفارش طراحي وب‌سايت از مشاوره تا راه‌اندازي کليه موارد را توسط افراد متخصص انجام خواهند داد.

استانداردهاي طراحي وب سايت

ريسپانسيو (واکنشگرا(

طراحي سايت اصولي

سرعت سايت

سئو و بهينه سازي سايت

هاستينگ مناسب

نمايش اطلاعات مهم در بخش‌هاي اصلي

نقشه ساده

طراحي و شکل ظاهري

امنيت

آپتايم

و همچنين امکان نشر مطالب در صفحات اجتماعي و شبکه هاي مختلف اشاره کرد.

 

سخن پاياني

با توجه به فاکتورهاي مهمي که براي راه‌اندازي انواع وب‌سايت شرکتي، فروشگاهي و… معرفي کرديم، شما مي‌توانيد با مراجعه به مراکز تخصصي، طراحي سايت خود را به صورت حرفه‌اي انجام دهيد. بنابراين ما نيز در اين بخش از برند آناليز 10 برند برتر و شرکت حرفه‌اي را به شما معرفي مي‌کنيم که طراحي وب‌سايت را به طور تخصصي انجام مي‌دهند. پس شما مي‌توانيد به راحتي و در کمترين زمان با انتخاب مرکز متناسب با شرايط خود از بهترين خدمات بهره‌مند شده و يک سايت کامل و جامع داشته باشيد که خدمات خود را به خوبي به مراجعه‌کنندگانش ارائه مي‌دهد.

rosa بازدید : 30 چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

برندهای برتر تیزر تبلیغاتی

تیزر تبلیغاتی یک روش نوین در قالب عکس، فیلم و یا حتی ایمیل است که پیش از نشان دادن کامل آگهی، خود را به صورت مبهم نشان می‌دهد‌ و سعی دارد تا حس کنجکاوی مخاطبین را برانگیزد. البته این نوع آگهی ویژگی‌های دیگری دارد که در این بخش از مقالات برند آنالیز بیشتر درباره آن صحبت می‌کنیم.ضمن اینکه ما در ادامه ۱۰ برند برتر و شرکت فعال در حوزه ساخت تیزر تبلیغاتی را نیز به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید به سادگی متناسب با منطقه سکونت خود، خدمات مورد نیاز و امتیازبندی هر یک از این مراکز، مجموعه مناسب خود را انتخاب کنید.‌

تیزر تبلیغاتی چیست؟

این شیوه یک نوع آگهی تبلیغاتی است که پیش از معرفی کامل محصول یا خدمات به شکل فیلم، عکس و روش‌های پیشرفته‌تری مانند ایمیل خود را نشان می‌دهد. اصولاً تیزرهای تبلیغاتی بسیار کوتاه و خلاصه هستند، بنابراین گویای اطلاعات زیادی نمی‌باشند‌ و تنها قصد دارند تا نمایش دادن کامل تبلیغ همچنان ذهن بیننده را درگیر سازند. پس مخاطب از دیدن تیزرهای تبلیغاتی به هیچ کدام از مشخصات محصول دست پیدا نمی‌کند.

ویژگی‌های مهم برای ساخت تیزرهای تبلیغاتی

برای تولید تیزرهای تبلیغاتی سعی کنید به موارد مهمی مانند موارد زیر توجه نمایید:

به کار بردن ایده‌های خلاقانه

به کار بردن جذابیت‌های ظاهری

به کار بردن سرعت بالا برای انتقال دادن پیام

تولید تیزر مناسب، مطابق با نیاز مشتریان نه متناسب با سلیقه کارفرما

نکاتی در خصوص ساخت تیزرهای تبلیغاتی

برای تولید تیزرهای تبلیغاتی صنعتی، تیزرهای تبلیغاتی حرفه‌ای، تیزرهای تبلیغاتی تلویزیون، تیزرهای تبلیغاتی اینستاگرام و هر نوع تیزر تبلیغاتی حرفه‌ای دیگر باید کار را به متخصصان این حوزه بسپارید؛ زیرا معمولاً آژانس های تبلیغاتی با توجه به نکات مهمی از قبیل:

سناریو کلیپ تبلیغاتی

شناخت بازار هدف

بررسی تیزرهای مرتبط با محصول

تولید و انتشار تیزر تبلیغاتی داشتن ایده‌های خلاقانه در خصوص محصول

اضافه کردن کمی ابهام به تیزرهای تبلیغاتی

تمرکز داشتن به محصول بیشتر از بینندگان و مخاطبین بالقوه

انتشار تیزرهای تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی

استفاده از اینفلوئنسر ها

طرح معما یا تست در تیزرهای تبلیغاتی

به کار گرفتن ترکیب رسانه‌ها

مدیریت زمان‌بندی تیزر

استفاده از فرمت‌های مختلف برای ساخت تیزر

و بسیاری موارد دیگر یک تیزر ایده آل را مناسب با محصول تولید می‌کنند.

 

انواع تیزر تبلیغاتی

به طور کلی تیزرهای تبلیغاتی در ۳ گروه دسته‌بندی می‌شوند:

 

تیزرهای تبلیغاتی رئال

این نمونه تیزرهای تبلیغاتی به شکل ویدیوهایی باشخصیت‌های واقعی تهیه می‌شود و همچنان در محیطی کاملاً حقیقی به طور دقیق خود محصول را معرفی می‌کنند. مانند اکثر تبلیغات مواد غذایی که در محیط آشپزخانه به معرفی محصول پرداخته می‌شود.

 

تیزرهای تبلیغاتی انیمیشن

تیزرهای انیمیشن نمونه‌ای از تیزرهای گرافیکی می‌باشند که با استفاده از برنامه‌های کامپیوتری به شکل انیمیشن تهیه می‌شوند. در واقع شخصیت‌های این نوع تیزرهای کارتونی بوده و مناسب تبلیغات اسباب‌بازی هستند. مانند تبلیغات تنقلات برای کودکان.

 

تیزرهای تبلیغاتی رئال انیمیشن

این نمونه تیزرهای تبلیغاتی به صورت ترکیبی ساخته می‌شوند یعنی شخصیت‌های انیمیشن با انسان‌های واقعی در کنار هم یک تیزر را تولید می‌کنند.

 

کاربرد تیزرهای تبلیغاتی

معمولاً این گروه از ابزارهای تبلیغاتی می‌توانند در موارد بسیاری مانند:

معرفی محصول یا خدمات جدید

بهبود بخشیدن به تبلیغات گذشته شرکت

اجرای بخش کوتاهی از فیلم‌هایی که قرار است در سینما پخش شود

اجرای تیزرهای کوتاه بین سریال

به کار بردن تیزر در سایت شرکت

به کار بردن تیزر در جلسات کاری

و همچنین به کار بردن تیزر در مطبوعات و همایش‌ها به کار روند.

 

سخن پایانی

امروزه هر نوع کسب و کاری برای رونق گرفتن در بازارهای تجاری همواره نیازمند تبلیغات می‌باشد؛ اما اگر تبلیغات بدون استراتژی ساخته شوند بدون شک نمی‌توانند صاحبین مشاغل را به موفقیت برسانند‌. بنابراین یک راهکار مناسب، ساخت تیزرهای تبلیغاتی است تا به راحتی ذهن مشتری را برای معرفی محصول آماده سازد.

اگر می‌خواهید با استفاده از این روش تبلیغاتی، هیجان زیادی را در مشتری ایجاد کنید تا هم نام برندنتان در ذهن مخاطبین نهادینه شود و هم به فروش بالایی از بازارهای تجاری دست یابید ما در برند آنالیز با معرفی 10 برند برتر در زمینه ساخت تیزر تبلیغاتی شما را راهنمایی می‌کنیم، تا با توجه به خدمات مورد نیاز جهت تبلیغات، محصولات متنوع و همچنین بررسی امتیازبندی مرکز مورد نظر، بهترین آژانس تبلیغاتی را برای خدمات خود انتخاب نمایید.

rosa بازدید : 24 چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

 امروزه با توجه به جایگاه شبکه‌های اجتماعی در زندگی، با عبارات و روش‌های جدیدی در دنیای بازاریابی آشنا می‌شویم، ازجمله این عبارات «تبلیغات از طریق اینفلوئنسرها» می‌باشد.

ضرورت بهره‌مندی از خدمات اینفلوئنسر مارکتینگ

این روزها شیوه‌های بسیاری برای تبلیغات است ازجمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به تبلیغات در صفحات پربازدید و اینفلوئنسر مارکتینگ اشاره کرد.

با توجه به اینکه میزان تأثیرگذاری اینفلوئنسرها بر روی کاربران بسیار زیاد است، تمامی کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ برای بیشتر دیده شدن در دنیای آنلاین به‌نوعی از این شیوه تبلیغاتی بهره می‌گیرند.

در رابطه این تبلیغات آمارهای قابل‌توجه بسیاری وجود دارد، ازجمله:

در سال ۲۰۱۹، بازاریان ۶۵% بیشتر بابت اینفلوئنسر مارکتینگ هزینه کردند.

۱۷% شرکت‌های بزرگ، نیمی از بودجه خود را به تبلیغات از طریق اینفلوئنسرها اختصاص می‌دهند.

این موارد تنها بخش کوچکی از آمار در رابطه با اینفلوئنسرها است. با توجه به تأثیر اینفلوئنسرها بر تصمیمات خرید کاربران، تیم مای کاستومر از این افراد در راستای ارتقاء کسب‌وکارتان و بیشتر دیده شدن محصولات و خدماتتان بهره می‌گیرد.

 

معرفی انواع اینفلوئنسر در اینستاگرام

در رابطه با اینفلوئنسر مارکتینگ باید نکات بسیاری را در نظر گرفت. یکی از مهم‌ترین نکات، بررسی انواع اینفلوئنسر می‌باشد. برای مثال برخی از کسب‌وکارها نیاز به تبلیغات گسترده‌ای دارند و باید تبلیغات آن‌ها را به اینفلوئنسرهای بزرگ (مگا اینفلوئنسر) سپرد.

 

در ادامه انواع اینفلوئنسر در اینستاگرام را برای شما عزیزان معرفی می‌کنیم:

مگا اینفلوئنسر

ماکرو اینفلوئنسرها

میکرو اینفلوئنسرها

نانو اینفلوئنسرها

به افرادی که بیش از یک میلیون فالور دارند، مگا اینفلوئنسر گفته می‌شود. معمولاً فالورهای این دسته از پیج ها به خاطر ویژگی‌های خاصی که صفحه‌ آنها دارند، پیجشان را فالو می‌کنند. برای مثال ممکن است این دسته افراد یک میکاپ آرتیست و یا یک شخص سیاسی باشند.

rosa بازدید : 23 دوشنبه 20 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

موشن گرافیک چیست؟

این هنر دقیقاً شبیه به ساخت انیمیشن است، ولی باید گفت که انیمیشن روایت داستانی دارد و در موضوعاتش به شخصیت‌های واقعی و غیرواقعی می‌پردازد، پس می‌تواند برای سینما و سرگرمی‌های متنوع، کاربردهای فراوانی داشته باشد. در صورتی که هنر موشن گرافیک حالت سمبلیک دارد و غالباً پیام‌ها را به شکل متحرک به مخاطبین انتقال می‌دهد.

به همین دلیل موشن برای تبلیغات و برند سازی گزینه بسیار مناسبی است. امروزه این رشته طرفداران بسیاری را به سمت خود جلب کرده است و به صورت حرفه‌ای دارای نرم‌افزارهای پیشرفته‌ای می‌باشد.

در حقیقت قرار گرفتن دو کلمه موشن و گرافیک در کنار هم به معنی حرکت گرافیک برای انتقال دادن پیام است. بنابراین لازم است بدانید در اجرای تمامی موشن ها هیچ تصویر واقعی وجود ندارد و تنها گرافیک‌های به حرکت درآمده با استفاده از فتوشاپ و ایلاستریتور ساخته می‌شوند‌. بر همین اساس ارائه محتوا با استفاده از موشن‌های گرافیکی می‌توانند در حد فوق العاده ای در مخاطبان جذابیت ایجاد کنند.

 

مزایای موشن گرافیک

کارهای گرافیکی در انتقال محتوا مهارت زیادی دارند، به طوری که می‌توانند در زمان بسیار کوتاهی همچنان تاثیرگذارترین پیام و محتوا را انتقالب دهند.

همچنین می‌توان گفت موشن ها این توانایی را دارند تا بر روی برخی پلتفرم‌ها، سیستم‌های کامپیوتری، وب‌سایت‌های مختلف و حتی گوشی‌های همراه به شکل آنلاین و آفلاین نمایش داده شوند.

ضمن اینکه رنگ‌های به کار رفته در گرافیک‌های موشن شخصیت و فضای بسیار جذابی را برای مخاطب ایجاد می‌کند.

 

کاربرد موشن های گرافیکی چیست؟

باید گفت که بیشتر ویدیوهای تبلیغاتی برگرفته از حرکت‌های گرافیکی هستند. البته ساخت فیلم‌های کوتاه در شبکه های اجتماعی و فضاهای اینترنتی جزو پرکاربردترین مواردی است که از موشن های گرافیکی کمک گرفته‌اند.

 

برندهای برتر موشن گرافیک

موشن گرافیک در دنیای دیجیتال یکی از پرطرفدارترین حرفه‌هایی است که شباهت زیادی به انیمیشن دارد با این تفاوت که تمام تصاویر موشن ها غیرواقعی و گرافیکی هستند. البته این رشته هنری انواع مختلفی را شامل می‌شود که برای شناخت بیشتر آن می‌توانید با ما در این بخش از برند آنالیز همراه باشید تا شما را با این موضوع بیشتر آشنا کنیم. همچنین ما در پایان مقاله سعی کرده‌ایم ۱۰ برند برتر و شرکت معتبر را در زمینه ساخت موشن گرافیک به شما معرفی کنیم.بنابراین شما می‌توانید یکی از بهترین مراکز را متناسب با خدمات موردنظرتان، امتیازات مراکز و نوع خدمات ارائه شده آن‌ها انتخاب کرده و در این زمینه بهترین خدمات را دریافت کنید.

 

انواع موشن گرافیک کدامند؟

لازم است بدانید این نوع پدید آمدن حرکت و صدا که جذابیت بسیاری برای مخاطبان دارد دارای انواع مختلفی است که در ادامه به معرفی آن‌ها می پردازیم:

 

ویدئورئال

موشن هایی هستند که فیلم‌هایی از فضای حقیقی را به تصویر می کشند، لازم است بدانید در ویدئورئال ها هیچ نوع طراحی گرافیکی وجود ندارد بلکه انتقال پیام توسط تصویر برداری، تدوین و بسیاری فاکتورهای وابسته دیگر مانند صدابرداری و صداگذاری انجام می‌شود‌.

 

ویدیو موشن

این نمونه از موشن ها، ترکیبی از تصویر برداری و طراحی های گرافیکی می باشند. غالبا این نوع طراحی های گرافیکی علاوه بر بالابردن جذابیت، جهت نمایش دادن اطلاعاتی مورد استفاده قرار می گیرند که با تصویر برداری قابل اجرا نیستند.

استاپ موشن

استاپ موشن یکی از جالب ترین موشن هایی است که برای تهیه آن باید از اشیاء واقعی عکس گرفت. در ساخت این نمونه موشن لازم است تا اشیاء در حالتی جزیی به حرکت درآیند و از هر حرکت، عکس های مختلفی گرفته شود. در نهایت کلیه عکس ها توسط یک نرم افزار ویژه پشت سر هم چیده می‌شوند تا حس حرکت دادن به بیننده القاء شود.

 

اینفو موشن

این مدل موشن ها در واقع ویدئو هایی هستند که برای ساخت آنها از تکنیک اینفوگرافیک استفاده می‌شود، حرکت در اینفوموشن به گونه ای است در آن اساسی ترین تکنیک های اینفوگرافیک به کار می رود.

 

ابزارهای ساخت انواع موشن های گرافیکی

دقت کنید که برای ساخت موشن گرافیک‌های متنوع از ابزارهایی مانند:

 

Adobe After Effect

Adobe Premiere

Adobe Animate

3DMAX

Syntheyes

استفاده می‌شود، البته خوب است بدانید که پلاگین ها و بسیاری ابزارهای دیگر مانند Nuke، Maya، Adobe illustrator و البته Adobe Photoshop هم می‌توانند در ساخت موشن های گرافیکی مورد استفاده قرار بگیرند.

 

سخن پایانی

اگر می‌خواهید از ساخت موشن‌های گرافیک حرفه‌ای کاربری‌های فراوانی داشته باشید و یا از این شیوه برای برندسازی خود استفاده کنید اما نمی‌دانید این خدمات را به کدام مرکز بسپارید تا به صورت کاملاً حرفه‌ای و تخصصی کارتان را تحویل بگیرید.

نگران نباشید چرا که ما در ادامه این بخش از برند آنالیز 10 برند برتر در زمینه تولید موشن گرافیک را به شما معرفی می‌کنیم تا شما با بررسی این مراکز تخصصی و حرفه‌ای بتوانید بهترین مرکز را برای انجام خدمات موردنظر خود انتخاب کنید.

rosa بازدید : 19 یکشنبه 19 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

مالیات بر اینفلوئنسرها

مالیات اینفلوئنسرها به چه صورت می باشد ؟ تصویب مالیات اینفلوئنسر ها
که دارای ۵۰۰ هزار دنبال کننده باشند، در هفته گذشته توسط مجلس انجام شد. با گسترش این خبر، اعتراض‌های گسترده‌ای شکل گرفت. این قانون حتی شامل شبکه‌های فیلتر شده‌ای مانند تلگرام هم می‌شود، که باید مالیات پرداخت کنند. با توجه به شرایط به وجود آمده کارشناسان اقنصادی بر این باورند؛ اینگونه مالیات گرفتن دارای نقص و ضعف‌هایی می‌باشد.

کارشناسان معتقد هستند که بندهای شروط، مبنای غیر مناسبی جهت محاسبه درآمد اینفلوئنسرها دارد. قوانین مالیات اینفلوئنسر ها برای افرادی که تعداد فالوور بالایی دارند، تعیین کننده میزان درآمد به دست آمده آن‌ها نمی‌باشد. بسیاری از افراد فعال در شبکه‌های مجازی همچنین هنرمندان از این تصمیم بسیار معترض هستند. گلایه هنرمندان به این دلیل است، که دولت هیچ تسهیلاتی را برای آن‌ها قرار نداده و این تصمیم برای آن‌ها جای نگرانی دارد.

در بودجه سال ۱۴۰۰ که در صحن مجلس مورد بررسی قرار گرفت، ماده‌ای جهت گرفتن مالیات از اینفوئنسرها یی است که بیش از ۵۰۰ هزار دنبال کننده دارند. در واقعا افرادی که در شبکه های مجازی دارای این تعداد دنبال کننده باشند و تبلیغات انجام می‌دهند، مشمول محاسبه مالیات اینفلوئنسر ها می‌شوند.

علاوه بر این لیست افرادی که شامل پرداخت این مالیات می‌شوند، باید از طرف سازمان مالیات بر روی سایت قرار گیرد تا همه عموم آن اسامی را مشاهده کنند.

 

میزان درآمد اینفلوئنسر مارکتینگ

طبق آمار به دست آمده پیج‌هایی که بالای ۳ میلیون دنبال کننده در ایران دارند، بیشتر از ۵۰ پیج و افرادی که بالای ۱ میلیون دنبال کننده دارند، بالای ۶۰۰ پیج است. میزان مبلغ هر فیلم که در صفحه اینستاگرام منتشر می‌شود، حدود ۵ تا ۱۰۰ میلیون است. بسیاری از اینفلوئنسرها روزانه تعداد زیادی از فیلم‌های تبلیغاتی خود را در صفحه اینستاگرام خود قرار می‌دهند. تحقیقاتی که توسط مرکز پژوهشی بتا انجام شده حاکی از این است، که میزان درآمدی که تمامی اینفلوئنسرها برای این تبلیغات در طول سال به دست می‌آورند، حدود هزار میلیارد تومان می‌باشد. این درآمد به دست آمده ۶۰۰ اینفلوئنسر در طول یکسال همان درآمدی است که سازمان صدا و سیما برای تبلیغات به دست می‌آورد.

 

مالیات بر فالوور جایگزین مالیات بر درآمد

انتقادی که کارشناسان از مالیات بلاگر ها گرفته اند، این بود که تعداد دنبال کننده معیار درآمدزایی افراد نیست و هستند پیج‌هایی که فیک بوده و درآمدی را کسب نمی‌کنند. کارشناسان معتقدند باید مالیات افراد را طبق درآمدزایی بسنجند نه طبق فالورهایی که در پیج هستند.

کارشناسان انتقاد دیگری مبنی بر نحوه شناسایی مقدار درآمد این افراد دارند، که از چه راهی این میزان درآمد قرار است مشخص شود. طبق صحبت‌هایی که آقای زنگنه عضو کمسیون برنامه و بودجه مجلس انجام دادند، مالیات اینفلوئنسر بیشتر برای بازیگران و سلبریتی‌ها و خوانندگان فعال در شبکه‌های اجتماعی است و سنجش مناسبی برای میزان درآمدزایی این افراد در شبکه‌هایی چون اینستاگرام می‌باشد. تبلیغاتی که در اینستاگرام انجام می‌شود، قراردادی ما بین افراد بسته نمی‌شود و فقط طبق توافق‌هایی که بین طرفین صورت گرفته تبلیغ انجام می‌گیرد.

 

اخذ مالیات از سلبریتی‌ها

طبق بیانات مجلس شخص اینفلوئنسر مارکتینگ باید خود اظهاری کند که مقدار درآمد آن‌ها با ایتم تبلیغات چقدر است و سازمان امو مالیات طبق ادعای آن‌ها عدد مالیات را مشخص نماید. با توجه به صحبت‌هایی که محمد علیزاده معاون فنی و حقوقی سازمان امور مالیاتی بیان کرده اند: این اداره از طریق تکنولوژی‌های موجود و هوشمند میزان درآمد این افراد را تعیین می‌کنند. ایشان فرمودند که سلبریتی‌هایی که باید مالیات پرداخت کنند شاخص‌هایی برایشان در نظر گرفته می‌شود و حساب بانکی همه افراد پایش می‌شود. ایشان اظهار داشتند: که همه استعلام‌ها و دیتای این افراد طبق الگوریتم‌هایی که انجام می‌شود، در یک پنا در پروفایل این اشخاص می‌نشیند.

تراکنش‌های این افراد خود گواهی درآمدزایی آن‌ها نمی‌باشد، اما راه‌هایی وجود دارد که از طریق آن‌ها می‌توان میزان درآمد افراد را از طریق تبلیغات شبکه‌های مجازی به دست آورد. ممکن است افراد سلبریتی خارج از ایران باشند و شامل پرداخت مالیات نمی‌شوند، آقای زنگنه فرمودند که صفحه این افراد به وسیله موسسه و یا فرد دیگر در ایران مدیریت می‌شود، وی بیان کرد این افراد هم شامل پرداخت مالیات حاصل از فعالیت‌های مجازی می‌شوند. حتی افرادی که در تلگرام کانال‌هایی دارند شامل این مالیات می‌شوند و افرادی که بالای ۵۰۰ هزار دنبال کننده دارند، شامل این مصوبه مجلس می‌شوند. افرادی که کمتر از این تعداد دنبال کننده دارند، شامل این قانون مجلس نمی‌شوند و می‌توانند فعالیت‌های تبلیغاتی انجام دهند.

 

 

rosa بازدید : 24 یکشنبه 19 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

طراحی پست چیست؟

امروزه اینستاگرام جزو محبوب‌ترین اپلیکیشن هایی است که توانسته رونق قابل توجهی را بسیاری از کسب و کارها را ببخشد؛ اما بهتر است بدانید قرار دادن یک عکس و یا فیلم از محصولات و یا خدمات خود به تنهایی نمی‌تواند باعث جذب کاربران شود. بنابراین بعد از ایجاد یک محتوای متنی مناسب، چیزی که باعث جذابیت و دیده شدن آن می‌شود طراحی قالب پست می‌باشد.

در حقیقت طراحی‌های زیبای گرافیکی که شما در پلتفرم اینستاگرام می‌بینید همان طراحی‌های اینستاگرامی می‌باشد که به طراحی لی اوت شناخته شده است. از این رو چنین طراحی‌های گرافیکی کاربر را جهت خرید محصول ترغیب می‌کند و او را برای ارسال پست به دیگران بسیار تشویق می‌کند.

 

انواع طراحی پست

از آنجایی که شما می‌توانید پست‌های مختلفی را از قبیل فیلم، عکس، تصویر همراه با موسیقی و… در اینستاگرام قرار دهید. پس بر روی هر کدام از این پست‌ها امکان طراحی‌های زیبایی وجود دارد که در ادامه به نمونه‌ای از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

 

برندهای برتر طراحی پست

طراحی پست سبب می‌شود تا شما با داشتن یک پیچ حرفه‌ای، رونق خوبی به کسب و کارتان ببخشید و در بین میلیون‌ها کاربر نسبت به رقبای خود بیشتر دیده شوید؛ اما چطور این کار باید انجام شود؟ سؤالی است که ما در برند آنالیز به آن پاسخ می‌دهیم پرداخت و در پایان با معرفی ۱۰ برند برتر در زمینه طراحی قالب پست اینستاگرام سعی می‌کنیم تا شما را راهنمایی کنیم که متناسب با خدمات ارائه شده این مراکز، خدمات مورد نظر خود و همچنین با بررسی امتیازات هر یک از این مجموعه‌ها، بهترین گزینه را انتخاب کرده و بهترین خدمات را دریافت کنید. پس با ما همراه شوید.

 

تفاوت طراحی پست اینستاگرام با طراحی لی اوت

در طراحی لی اوت اینستاگرام این امکان وجود دارد تا ۹ یا ۱۵ عکس، فیلم و یا هر پست دیگری را که غالباً دارای رنگ‌بندی یکسان هستند و معمولاً از یک هویت بصیری پیروی می‌کنند را در کنار هم به ترتیب قرار بدهید. در صورتی که طراحی قالب پست اینستاگرام تنها به طراحی یک پست از پیچ شما می‌پردازد و ممکن است با سایر طراحی‌ها و محتواهای دیگر شما در اینستاگرام کاملاً متفاوت باشد.

در واقع طراحی‌های پست اینستاگرام باعث می‌شود تا محصولات شما به طور کاملاً غیرمستقیم تبلیغ شود و به دلیل شکیل بودن و چشم‌نواز بودنش هر کاربری را با سمت پیچ شما بکشاند و همواره سبب افزایش فالوورهای تان شود.

 

طراحی استوری برای اینستاگرام

معمولاً در طراحی استوری، علاوه بر قرار دادن عکس، این امکان وجود دارد تا بتوانید یک ویدئو ۱۵ ثانیه‌ای هم برای ارائه مفهوم بهتر عکس قرار دهید. توجه داشته باشید که جمع زیادی از کاربران اینستاگرام علاقه شدیدی به دیدن استوری دارند پس طراحی استوری می‌تواند موفقیت‌های بیشتری را برای شما رقم بزند.

 

طراحی ویدئو برای اینستاگرام

از آنجایی که ویدئوهای اینستاگرام تنها در ۱ دقیقه نمایش داده می‌شوند بنابراین با یک طراحی بی‌نظیر شما می‌توانید فیلم‌هایی که زمان‌های بیشتری دارند را با صورت ویدئوهای ۶۰ ثانیه‌ای برش بزنید و همه را در قالب یک پست طراحی کنید و در اختیار میلیون کاربر قرار دهید‌، برای انجام این کار استفاده از IGTV می‌تواند به شما کمک کند.

 

طراحی ویدیو با عکس برای اینستاگرام

طراحی فیلم در کنار عکس‌هایی جذاب هم می‌تواند شیوه مناسبی جهت ترغیب مخاطبان باشد‌. در این مدل از طراحی پست غالباً عکس‌ها توسط برخی تکنیک‌های هنر موشن گرافیک و به کارگیری برخی المان‌های طراحی تصاویر به شکل یک فیلم می‌تواند در اختیار کاربران قرار بگیرد.

 

طراحی عکس برای اینستاگرام

عکس‌هایی که به عنوان پست و یا استوری جهت طراحی انتخاب می‌شوند باید به گونه‌ای طراحی شوند که کاربر را از موضوع حقیقی دور نسازد و در یک قالب فوق‌العاده همانند یک عکاسی صنعتی به خوبی ویژگی‌های بصری محصول را معرفی نماید.

 

سخن پایانی

در زمینه طراحی قالب پست در اینستاگرام باید سعی کنید در ابتدا طرح شما اغوا کننده باشد، یعنی باعث برانگیختن حس کنجکاوی، آرامش و حتی تحسین کاربران شود. از طرفی به کار بردن رنگ پست‌ها تأثیر بسیار زیادی در جذب کاربر دارد. همچنین قرار دادن یک جمله کوتاه بر روی عکس می‌تواند مانند تیزر تبلیغاتی مخاطب را وادار به دنبال کردن متن کند.

البته نکته‌های طلایی بسیاری وجود دارد که بهتر است توسط افراد ماهر و باتجربه انجام شود. به همین دلیل ما در ادامه این بخش از برند آنالیز با معرفی 10 برند برتر و مجموعه فعال در زمینه طراحی پست، بهترین مراکز تخصصی را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید در کوتاه‌ترین زمان بهترین‌ها را انتخاب کنید.

rosa بازدید : 32 شنبه 18 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

فروشگاه ارمغان با بیش از سه دهه تجربه در زمینه فروش سیسمونی، لباس کودک و نوجوان مفتخر است از این پس علاوه بر فروش حضوری، امکان فروش اینترنتی محصولات را جهت رفاه حال مشتریان گرامی تحت عنوان “ارمغان کیدز” ارایه دهد. فروشگاه ارمغان با بیش از سه دهه تجربه در زمینه فروش سیسمونی، لباس کودک و نوجوان مفتخر است از این پس علاوه بر فروش حضوری، امکان فروش اینترنتی محصولات را جهت رفاه حال مشتریان گرامی تحت عنوان “ارمغان کیدز” ارایه دهد.

 محصولات این فروشگاه شامل :

محصولات حمل نوزاد شامل :

پکیج کالسکه و لوازم حمل کودک

کالسکه

کریر (ساک حمل)

صندلی ماشین

صندلی غذا

ساک لوازم

سبد حمل

روروئک

آغوش

 

محصولات بهداشتی:

پستانک

پوشک

شیرخوری

غذاخوری

لباس شویی

لوازم حمام

مراقب کودک

 

محصولات خواب کودک:

پیجر

تاب

تخت و گهواره

قنداق

لوازم خواب

 

پوشاک:

جوراب

ست سیسمونی

کفش

کلاه و دستکش

 

اسباب بازی:

اسباب بازی بالای 3 سال

اسباب بازی زیر 3 سال

پازل

لگو

 

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، روبروی درب اصلی پارک ملت، جنب رستوران یاس

شماره تماس: 02126200023

فکس: ۲۲۰۵۲۵۳۶

ساعت کاری: 9:30 الی 10 شب

 

 

فروشگاه سیسمونی ارمغان کیدز

این مرکز در زمینه فروش سیسمونی، لباس کودک و نوجوان مفتخر است از این پس علاوه بر فروش حضوری، امکان فروش اینترنتی محصولات را جهت رفاه حال مشتریان گرامی تحت عنوان “ارمغان کیدز” ارایه دهد.

شماره تماس: 02126200023

https://armaghankids.com/

تعداد صفحات : 43

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • سپهر اسیا
  • دلتافیکس
  • جراحی میوم
  • بررسی انواع نورپردازی سقف و نکات آن
  • فروشگاه اینترنتی لباس زیر زنانه خانوم خانوما
  • تینو
  • Fluxgate FLUXMASTER دستگاه مغناطیس سنج
  • چنگال اندرو و سوپر چنگال
  • چلغوزه
  • گچ بری ساختمان
  • ترمیم واژن
  • ملزومات خواب کودک
  • هواگیری سیستم ترمز
  • دتکتور
  • موهای کرکی
  • ویزای مولتی کانادا
  • تحصیل در ترکیه
  • مشاوره سئو
  • فنون معامله گری پیشرفته در آتی زعفران
  • اجاره خانه در ترکیه
  • Brock University
  • ماسک دور چشم
  • روکش نانو
  • تسمه تایم
  • تشک بازی نوزاد
  • نمونه برداری از آندومتر
  • بالکن
  • فواید آجیل برای کودکان
  • ثبت شرکت در ترکیه
  • سیستم مالیاتی کانادا
  • ماساژ صورت
  • سیستم اعلام حریق
  • سیستم اعلام حریق
  • بلبرینگ
  • بلبرینگ
  • شیشه شیر نوزاد
  • شیشه شیر نوزاد
  • غربالگری سرطان سینه
  • پله استیل
  • ضدعفونی کردن آجیل و خشکبار
  • طراحی سایت
  • تحلیل بنیادی
  • چراغ جلو و چراغ خطر
  • هزینه مهاجرت به کانادا
  • راه اندازی شرکت در ترکیه
  • افزایش شیر مادر
  • سونوگرافی
  • سونوگرافی
  • درب پارکینگ
  • فوم تزریقی
  • فوم تزریقی
  • نصب ایزوگام
  • رنگ سیلیکونی نسوز
  • لیفت بینی بدون جراحی
  • نوسان گیری در بورس
  • تشخیص پسته مرغوب
  • مشاوره شبکه های اجتماعی
  • دریافت گواهی نامه در کانادا
  • کاسه نمد
  • عکاسی صنعتی
  • واشر سرسیلندر
  • عایق کاری صوتی
  • باتری خودرو
  • صحیح ترین روش برای در آغوش گرفتن نوزاد
  • صحیح ترین روش برای در آغوش گرفتن نوزاد
  • کیست تخمدان
  • کیست تخمدان
  • نمای آجری
  • نمای آجری
  • خواص انجیر خشک
  • خواص انجیر خشک
  • ارزش سهام عدالت
  • ارزش سهام عدالت
  • شرایط خرید ملک در ترکیه
  • علت ریزش مو
  • پشم سنگ
  • وان حمام نوزاد
  • عفونت واژینال
  • نمای شیشه ای
  • پسته
  • مدیریت لینکدین
  • شجاع پارت
  • قرارداد آتی
  • ماسک صورت
  • دردهای لگنی
  • سرمایه گذارى در املاک
  • خشکبار
  • سرمایه گذارى در املاک
  • سرمایه گذارى در استارت آپ
  • تبلیغات در صفحات پربازدید
  • مدیریت اینستاگرام
  • مهاجرت خوداشتغالی
  • مشاوره قبل از بارداری
  • روش های جلوگیری از بارداری
  • مراقبت‌های دوران پس از زایمان و شیردهی
  • مراقبت های حین بارداری
  • طراحی ساختمان
  • طراحی و ساخت ویلا و باغ
  • بازسازی منازل مسکونی
  • موشن گرافیک
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 427
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 106
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 176
  • بازدید ماه : 421
  • بازدید سال : 10,812
  • بازدید کلی : 15,601